|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
 فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو آدم‌ربا در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته(پنجشنبه) در پی اعلام خبری مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه ۱۰ ساله به وسیله یک دستگاه پراید در شهرستان پاکدشت، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی در نیمه های شب موفق به شناسایی محل اختفاء آدم ربایان در شهرستان قرچک شدند.

وی گفت : ماموران کمتر از ۵ ساعت از این وقوع این جرم، پس از هماهنگی با مقام قضائی، با ورود به محل نگهداری گروگان، با آدم ربایان درگیر شده و موفق شدند دو نفر را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: متهمان دستگیر شده دارای نسبت فامیلی با خانواده گروگان بوده و به دلیل اختلاف بر سر مواد مخدر اقدام به این کار کرده بودند.

عزیزی گفت: پرونده این آدم ربایی به مراجع قضایی تحویل داده شد و همچنان تحقیقات روی پرونده برای مشخص شده انگیزه این جرم در حال انجام است.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین