|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
 مالک باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: دستاورد حضور نمایندگان چهار باشگاه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این بود که تضمین شد بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های خارجی در ایران انجام شود.

فرهاد حمیداوی روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی افزود: فقط تیم‌های شهرخودرو و استقلال بازی پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا را در کشور ثالث بازی می‌کنند اما بعد از آن تمام بازی‌های جام یاد شده در ایران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با این تصمیم جلو جریمه نقدی هنگفت باشگاه‌ها گرفته شد و از اینکه سه سال تیم‌های ما از بازی‌های آسیایی محروم شود جلوگیری گردید.

با این وجود حمیداوی دیروز به خبرنگار ایرنا گفته بود: ما یک باشگاه خصوصی هستیم اما در کنار سه باشگاه دیگر به طور کامل روی موضع خود هستیم و به هیچ وجه خارج از ایران بازی نمی‌کنیم.
وی با اشاره به صدور بیانیه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای پلی‌آف در کشور امارات گفت: نمی‌دانیم این سیاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از کجا نشات می‌گیرد اما شک نداریم که عین بی‌عدالتی است.

مالک باشگاه شهرخودرو افزود: ما میزبان بودیم. ابتدا گفتند که قطر میزبان است و سپس امارات را به عنوان میزبان مسابقه انتخاب و معرفی کردند. این سیاست از دید ما به طور کامل غلط است.
وی ادامه داد: اگر ما میزبان هستیم و قرار است بازی در کشور ثالث برگزار شود، پس ما باید کشور بی‌طرف را انتخاب کنیم و اینکه خودشان می‌برند و می‌دوزند و برای خود رای صادر می‌کنند عین بی‌عدالتی است.

شهر خودرو بهم ریخته است

همچنین پنجشنبه شب باشگاه فرهنگی‌ ورزشی شهرخودرو خراسان به ارائه گزارشی از اوضاع این تیم پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: حدود یک هفته است که در بلاتکلیفی کامل به سر می‌بریم و به هیچ‌ وجه نتوانسته‌ایم برنامه‌ریزی کنیم که باید برای بازی‌های آسیایی آماده شویم یا بازی لیگ با ماشین‌سازی.

مجتبی سرآسیایی افزود: به آمادگی دلخواه‌ خود برای بازی با تیم الرفاع بحرین که فقط یک روز برایش فرصت داریم، نرسیده‌ایم چرا که بازیکنانم بعد از کش و قوس‌های اخیر به آمادگی ذهنی برای این بازی نرسیده‌اند اما جدا از مباحث فنی، روی غیرت و اراده بازیکنان حساب ویژه باز کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه اهل گلایه نبوده و اتفاقاتی رخ داده که غیرقابل مدیریت بوده‌ است، اظهار داشت: اگر حرفی می‌زنیم صرفا برای هوادارانی است که انتظارات بیشتری از تیمشان در آسیا دارند و چشم انتظار تیم شهرشان هستند.

وی گفت: مسوولین باشگاه تلاش گسترده‌ای آغاز کرده‌اند تا در مدت کوتاه مقدمات سفر خارجی ۴۰ نفر مهیا شود که کار فوق‌العاده سختی است و نمی‌توان در این فرصت به تمام موارد دلخواه برای تیمی که برای اولین بار به آسیا می‌رود، دست پیدا کرد. با این حال قول می‌دهیم با تمام وجود از نام شهرخودرو و نام خراسان و ایران دفاع کنیم و با دست پر برگردیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان با بیان اینکه بازیکنان جدید شهرخودرو در لیست آسیایی این تیم نیستند افزود: نمی‌توانیم با تیم کامل‌ در آسیا شرکت کنیم، چون بازیکنان جدید به دلیل دیر مشخص شدن و اتفاقاتی که در نیم‌فصل رخ داد به لیست آسیایی نرسیدند اما باز هم ناامید نیستیم و با دیگر بازیکنان‌ خود می‌رویم تا از آبروی فوتبال استان خراسان دفاع کنیم.

وی شناخت خود از تیم الرفاع بحرین را نسبی خواند و گفت: سه چهار بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنانشان را می‌شناسیم و در حال برنامه‌ریزی برای همین مدت کوتاه هستیم تا با دست پر برگردیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین