|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۸۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
 فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف ۲۰ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چالوس خبر داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق ییلاقی مرزن آباد شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده ماموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد با انجام تحقیقات پلیسی، متهم را که با محصور کردن ۲۰ هزار متر از زمین‌های ملی منطقه آن را در تصرف خود در آورده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی و حضور عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان در یک عملیات منسجم، حصار ایجاد شده تخریب و زمین های مذکور در اختیار منابع ملی قرار گرفت.

میرفیضی ارزش زمین رها سازی شده از چنگ متهم را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، اظهار کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین