|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۸۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
 رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه – سلفچگان، چهار تن جان باختند و ۱۲ تن مصدوم شدند.

سرهنگ مختار پناهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: یک دستگاه اتوبوس از مبدا اصفهان به مقصد رامسر در حال حرکت بود که حدود ساعت ۳ بامداد امروز در محور ساوه-سلفچگان، سه کیلومتر بعد از عوارضی واژگون می‌شود.

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده عنوان و اضافه کرد: این اتوبوس به سمت چپ محور منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی لاین وسط، مجددا به سمت چپ منحرف می‌شود و داخل یک دهانه پل به ارتفاع ۱۳ متر سقوط می‌کند.

به گفته وی،‌ سه تن در محل حادثه و یک‌تن نیز در بیمارستان جان باختند.

پناهی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر بیشتر استان‌های کشور، رانندگان هنگام مسافرت تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و فاصله طولی و ‌سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

بر اساس این گزارش، ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان به مراکز درمانی نکویی - فرقانی و امام رضا(ع) قم منتقل شدند.

حال چند تن از مصدومان وخیم گزارش و یک‌تن نیز دچار قطع عضو شده است.

در استان قم ۲۰۹ کیلومتر آزادراه، ۱۹۱ کیلومتر بزرگراه، ۱۷۸ کیلومتر راه اصلی و ۱۵۵ کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه‌های شریانی استان ۶۰۹ کیلومتر می‌باشد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که ازجمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین