|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۸۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
بادامکی در رابطه با نیمکت‌نشینی بازیکنانی نظیر قائدی و محبی، تصریح کرد: در تمرینات تیم امید حضور نداشته‌ایم که بخواهیم در خصوص چینش بازیکنان از استیلی انتقاد کنیم. حمید استیلی بهتر از هرکسی شرایط بازیکنان را می‌دانسته و از آنان در ترکیب استفاده کرده است.
  بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تیم امید در این سال‌ها همیشه از عدم تعامل میان باشگاه‌ها و فدراسیون ضرر کرده است.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ناکامی تیم ملی امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، اظهار کرد: تیم خوب و پرمهره‌ای داشتیم. اکثر بازیکنان امید جزء مهره‌های تاثیرگذار تیم‌ خود در لیگ برتر هستند. حتی در آخرین بازی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان مقابل چین استفاده کنیم. در بازی‌های قبلی نیز به خصوص مقابل ازبکستان می‌شد نتیجه دیگری رقم بخورد تا صعود کنیم.

وی افزود: هماهنگی خوبی میان خطوط تیم امید به چشم نمی‌آمد. فکر می‌کنم کادرفنی زمان کافی در اختیار نداشته تا هماهنگی مناسبی میان بازیکنان ایجاد کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد کادرفنی و حمید استیلی در تیم ملی امید، خاطرنشان کرد: قبل از زیر سؤوال بردن عملکرد استیلی باید ببینیم چه افرادی گزینه هدایت تیم ملی بودند؟ استیلی از ابتدا و حتی در زمان کرانچار در کنار تیم امید بود و به این تیم کاملا اشراف داشت. کادرفنی بازیکنانش را به اندازه کافی برای آماده‌سازی در اختیار نداشت و عدم هماهنگی به واسطه همین ماجراست.

بادامکی در رابطه با نیمکت‌نشینی بازیکنانی نظیر قائدی و محبی، تصریح کرد: در تمرینات تیم امید حضور نداشته‌ایم که بخواهیم در خصوص چینش بازیکنان از استیلی انتقاد کنیم. حمید استیلی بهتر از هرکسی شرایط بازیکنان را می‌دانسته و از آنان در ترکیب استفاده کرده است.

وی افزود: تیم امید همیشه از عدم تعامل میان باشگاه‌ها و فدراسیون ضرر کرده است. یک زمان فدراسیون می‌خواهد اردو برگزار کند، بازیکنان حضور ندارند، یک زمان هم بازیکنان آمادگی دارند، اما فدراسیون نمی‌تواند اردو برگزار کند. این موارد در سال‌های اخیر به تیم امید ضربه زده است. در واقع رسیدگی به تیم امید هیچ‌وقت جزء اولویت‌ها نبوده است.
 

کار سخت یحیی در پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس با حضور یحیی گل‌محمدی، عنوان کرد: گل‌محمدی در چند سال اخیر  شرایط خوبی در تیم‌های مختلف به خصوص شهرخودرو داشته است. فکر می‌کنم در پرسپولیس هم شرایط خوبی رقم خواهدزد. پرسپولیس با توجه به بستری که برایش فراهم شده می‌تواند در نیم‌فصل دوم موفق باشد.

بادامکی در خصوص شانس پرسپولیس برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر، گفت: گرچه گل‌محمدی از پرسپولیس شناخت دارد، اما صدرنشینی پرسپولیس در نیم‌فصل نخست، توقع را بالا برده و همین موضوع کار را برای گل‌محمدی دشوار می‌کند. گل‌محمدی می‌تواند موفق باشد و نیاز به زمان زیادی برای هماهنگی ندارد. گل‌محمدی سابقه نیم‌فصل حضور در پرسپولیس را دارد و در حال حاضر نیز با قوای کامل بازگشته است. امیدوارم هرچه زودتر تیم به فرم مطلوب مدنظر گل‌محمدی برسد.

وی در مورد خریدهای جدید پرسپولیس در نیم‌فصل، اظهار کرد: امیدوارم خریدها با شناخت خوبی انتخاب شده باشند و ضعف خط حمله پرسپولیس در ادامه فصل برطرف شود.


کمبود زمین مناسب، اصلی‌ترین مشکل فوتبال مشهد

بادامکی با اشاره به برنامه‌هایش در هیأت فوتبال مشهد، اضافه کرد: در دو ماه اخیر شناختم نسبت به فوتبال مشهد بیشتر شده است. نخستین کاری که باید انجام شود، عقد قرارداد با دو زمین فوتبال برای مسابقات سال آتی است. قصد داریم مسابقات نونهالان و نوجوانان را از ابتدای تابستان استارت بزنیم تا به فصل سرما و امتحانات برخورد نکنیم.

وی افزود: اصلی‌ترین دغدغه، کمبود امکانات و منابع مالی است. هیأت فوتبال درآمدی ندارد و هیأت‌های گذشته نیز بدهی‌ زیادی برای ما به جا گذاشته‌اند. از روزی که هیأت را تحویل گرفتم حدود 190 میلیون تومان بدهی به جا مانده است. هر روز یک طلبکار به هیأت فوتبال مشهد می‌آید و پولش را می‌خواهد. باید با جذب اسپانسر، این موضوع را حل کنیم. برای هیأت فوتبالی که منبع مالی مشخصی ندارد، این میزان بدهی بسیار زیاد است. تنها درآمد هیأت فوتبال مشهد، هزینه پرداختی از سوی شرکت‌کنندگان در مسابقات است. هیأت فوتبال استان تا کنون به ما کمک کرده، اما امیدوارم بیش از این کمک کند تا بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم.

سرپرست هیأت فوتبال مشهد، یادآور شد: فعلا زمین شماره دو تختی تحت قرارداد با بخش خصوصی است. امیدواریم پس از اینکه قرارداد فعلی به اتمام برسد، راهکاری پیدا شود تا این زمین در اختیار هیأت فوتبال مشهد قرار گیرد. اگر زمین شماره دو تختی در اختیار هیأت فوتبال مشهد قرار گیرد خیلی از مشکلات و هزینه‌های هیأت کاهش و در برگزاری مسابقات نیز کمک زیادی خواهد کرد. تاکنون از نبود زمین مناسب ضربه خورده‌ایم. مسابقات باشگاه‌های مشهد در سال گذشته در زمین کارگران قاسم‌آباد و زمین نیرو هوایی برگزار شد. این زمین‌ها به خاطر تعداد زیاد بازی‌ها و تمرینات، کیفیت خود را از دست داده‌اند.

بادامکی تاکید کرد: هرچه بازیکنان به خصوص در رده سنی نونهالان و نوجوانان در زمین‌های بهتری بازی کنند، سطح کیفی آنها افزایش و به رشد مستعدان کمک زیادی می‌شود. زمین مناسب از حداقلی‌ترین امکانات یک مجموعه است که در حال حاضر از آن برخوردار نیستیم. امیدوارم زمین شماره دو تختی پس از پایان قراردادش به هیأت فوتبال مشهد واگذار شود تا بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین