|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۸۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: استاندار البرز همواره بر شایسته سالاری فارغ از قومیت گرایی و گرایش‌های فردی تاکید داشته و کارآمدی افراد برای تحقق اهداف نظام و سیاست های ابلاغی از سوی دولت را مد نظر دارد.

مریم اسماعیلی فرد در مراسم معارفه خانم صیادی اولین زن سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری که روز شنبه ۲۸ دی ماه برگزار شد، با قدردانی از حسن نظر استاندار البرز به انتصاب بانوان توانمند در پست های مدیریتی، افزود: البرز در تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان در مناصب مدیریتی مسیر بسیار خوبی را طی می کند و در میانه های راه برنامه ششم توسعه بیش از نیمی از هدف محقق شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری البرز، وی ادامه داد: توسعه متوازن و جامعه ای متعالی با بهره برداری از تمامی ظرفیت های ارزشمند انسانی اعم از زن و مرد محقق می شود بنابراین زنان بعنوان نیمی از جمعیت کشور و همچنین استان البرز باید در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل باشند.

اسماعیلی فرد گفت: شایسته سالاری و انتصاب بانوان توانمند در پست های مدیریتی با توجه به اهداف مدون در برنامه ششم توسعه، موجب امیدافزایی در جامعه و ایجاد انگیزه بیشتر در افراد می شود.

در حال حاضر در مجموعه وزارت کشور در البرز یک معاون استاندار،یک مدیر کل، سه معاون مدیرکل و سه معاون فرماندار از بانوان توانمند فرصت خدمت یافته اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین