|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
کد خبر: ۲۸۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
لازم به یادآوری است باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان یک باشگاه خصوصی نه‌تنها مشکلی با باشگاه شهرخودرو ندارد بلکه در پی ارتباط دوستانه با این باشگاه است.
 باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد تا به امروز درخصوص میلاد سرلک و حسن جعفری هیچ‌گونه توافقی با باشگاه شهرخودرو مشهد نداشته است.

به گزارش ایسنا، باشگاه نساجی مازندران در خصوص انتقال بازیکنان تیمش یعنی میلاد سرلک و حسن جعفری به شهرخودرو بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«امروز (شنبه) باشگاه شهرخودرو که مثل نساجی مازندران توسط بخش خصوصی اداره می‌شود با انتشار تصویر مالکان و دست‌اندرکاران دو باشگاه مدعی شد بر سر انتقال میلاد سرلک و حسن جعفری به توافق رسیده‌اند، در حالی که این خبر صحت ندارد.

با تمام احترامی که برای باشگاه شهرخودرو و آقای حمیداوی مالک محترم آن که از جیب شخصی هزینه می‌کند، قائل هستیم اما این ملاقات دوستانه ارتباطی به میلاد سرلک و حسن جعفری نداشته و باشگاه نساجی مازندران کماکان پیگیر رسیدگی به این پرونده است.

بنابراین اعلام می‌کنیم جدایی میلاد سرلک و حسن جعفری از باشگاه نساجی مازندران غیرقانونی بوده و خواستار برخورد قانونی با این دو بازیکن هستیم تا درس عبرتی برای سایر بازیکنانی باشد که بی‌تعهدی پیشه کرده و به باشگاه‌ها لطمه می‌زنند.

لازم به یادآوری است باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان یک باشگاه خصوصی نه‌تنها مشکلی با باشگاه شهرخودرو ندارد بلکه در پی ارتباط دوستانه با این باشگاه است.

همچنین باید اشاره کنیم که در ملاقات دوستانه اخیر آقای حمیداوی مالک شهرخودرو مشهد پیشنهادی برای ایجاد تشکل باشگاه‌های خصوصی ارائه دادند که با استقبال آقایان حدادیان و امیری مواجه شد.

در پایان بار دیگر تاکید می‌کنیم شکایت نساجی مازندران در کمیته محترم تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شامل بازیکنانی می‌شود که بدون درنظر گرفتن تعهد و قرارداد خود، بین باشگاه‌ها اختلاف می‌اندازند و ما خواستار برخورد با این قبیل افراد هستیم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین