کد خبر: ۲۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
این استان در حوزه‌های مختلف دارویی (انسانی و حیوانات) و بیوتک فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و بزرگترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقر هستند.
 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: البرز در حوزه‌های مختلف دارویی (انسانی و حیوانات) و بیوتک فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و بزرگترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقر هستند.

سورنا ستاری در جلسه امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز که عصر شنبه 28 دی ماه در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: البرز ظرفیت‌های زیادی در حوزه علم و فناوری دارد و یکی از بخش‌های مهم اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از انتصاب شهبازی به عنوان استاندار البرز طرح‌ها و برنامه‌های فناورانه متعددی در این استان کلید خورده و در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: طی چند ماه اخیر برندی‌های متعددی در این راستا فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند که این امر به توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه البرز به واقع قطب علم و فناوری کشور است، ادامه داد: این استان در حوزه‌های مختلف دارویی (انسانی و حیوانات) و بیوتک فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و بزرگترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقر هستند.

ستاری با اشاره به تلاش برای راه اندازی کارخانه نوآوری در البرز افزود: امید است طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر کرج این کارخانه در تابستان 99 به بهره برداری برسد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: همتی که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج در واگذاری زمین راه اندازی کارخانه نوآوری استان داشته، مسئولیت ما را برای راه اندازی آن دوچندان کرده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین