|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
کد خبر: ۲۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در آینده با افزایش تعداد قاضی و شعب تجدیدنظر در کنار سایر راه‌های موثر پیگیرکاهش اطاله دادرسی در استان تهران خواهیم بود.

محمد جواد حشمتی مهذب در جمع قضات تجدیدنظر استان تهران در مجتمع غدیر تراکم پرونده‌ها و به تبع آن اطاله دادرسی را از عمده مشکلات استان دانست و گفت: برای برطرف شدن اطاله دادرسی نیازمند تدابیر جدید و جدی‌تر هستیم که با برنامه تحولی که در حال اجراست امیدواریم نتیجه مناسب حاصل شود.

حشمتی مهذب افزایش تعداد قضات در ماه‌های گذشته را یکی از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکل اطاله دادرسی عنوان کرد و گفت: در آینده نیز با افزایش قاضی و شعب تجدیدنظر در کنار سایر راه‌های مؤثر، پیگیر کاهش اطاله دادرسی در استان خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه به دنبال رفع اطاله دادرسی در کنار رسیدن مردم به حقوق خود هستیم، رعایت شأن قضات و ارائه مناسب خدمات و رفاه را از وظایف حوزه ستادی دانست و گفت: بر این باوریم با تکریم قضات دادگستری، مراجعین نیز مورد تکریم قرار می‌گیرند و در سلامت امور نیز نقشی اساسی خواهد داشت.

وی از همکاران قضائی استان تهران خواست با روی باز مردم و ارباب رجوع را پاسخگو باشند و توضیحات لازم در خصوص آرا صادره ارائه نمایند.

رئیس کل دادگستری تهران همچنین از قضات بازنشسته این مرجع قضائی طی مراسمی تقدیر کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین