کد خبر: ۲۸۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
موسسان واتس‌اپ در یک پست وبلاگی در ۲۰۱۲ میلادی ارائه تبلیغات در پیام رسان را اهانتی به هوش کاربر نامیده و اعلام کرده بودند هدفشان ارائه یک محصول با هدف گسترش تبلیغات نبوده است.
 رطبق گزارشی جدید فیس بوک برنامه خود را برای ارائه تبلیغات در واتس‌اپ متوقف کرده است.

 به نقل از وال استریت ژورنال، فیس بوک تلاش برای فروش تبلیغات در واتس‌اپ را متوقف کرده است. این در حالی است که طی ۱۸ ماه قبل برنامه فیس بوک برای عرضه تبلیغات در واتس‌اپ سبب شد موسسان پیام رسان از سمت خود استعفا دهند.

به گفته منابع آگاه در ماه‌های اخیر گروهی که برای ارائه راه حلی جهت یکپارچه سازی تبلیغات در واتس‌اپ گردهم جمع شده بود، تجزیه شده است. سپس نتیجه فعالیت‌های گروه از کد واتس‌اپ حذف شد.

این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ میلادی فیس بوک اعلام کرد آگهی‌های تبلیغاتی در ویژگی Status این پیام رسان قرار می‌دهد تا به این ترتیب به درآمدزایی برسد. به نوشته این نشریه تصمیم برای افزودن آگهی‌های تبلیغاتی به واتس‌اپ دلیل اصلی استعفای موسسان این پیام رسان بوده است.

موسسان واتس‌اپ در یک پست وبلاگی در ۲۰۱۲ میلادی ارائه تبلیغات در پیام رسان را اهانتی به هوش کاربر نامیده و اعلام کرده بودند هدفشان ارائه یک محصول با هدف گسترش تبلیغات نبوده است.

البته هنوز مشخص نیست فیس بوک برنامه‌های خود برای ارائه تبلیغات در فیس بوک را به طور کامل رها کرده یا خیر. بنابراین ممکن است در آینده تبلیغات در واتس‌اپ ارائه شود. در حال حاضر تمرکز واتس‌اپ ساختن ویژگی‌های مختلف برای کاربران تجاری است. بسیاری از افراد از واتس‌اپ برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

در این اواخر واتس‌اپ قابلیتی ارائه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا کاتالوگی از محصولات خود در اپلیکیشن بسازند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین