|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
منبعی میدانی در حومه جنوبی حلب به روزنامه الوطن سوریه گفت، ارتش تجهیزات نظامی جدیدی مانند تانک‌ها، توپخانه‌ها و نیروهای نظامی را به خطوط تماس جبهه‌های غربی حلب گسیل کرده است.
ارتش سوریه به تکمیل تجهیزات نظامی خود در حلب ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد برای آغاز عملیات نظامی آماده می‌شود؛ عملیاتی که برای تأمین امنیت این شهر در مقابل تروریست‌ها و گشودن محور جدیدی برای کنترل بر بخش‌هایی از بزرگراه حلب - حماة هر لحظه ممکن است اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، منبعی میدانی در حومه جنوبی حلب به روزنامه الوطن سوریه گفت، ارتش تجهیزات نظامی جدیدی مانند تانک‌ها، توپخانه‌ها و نیروهای نظامی را به خطوط تماس جبهه‌های غربی حلب گسیل کرده است.

به گفته این منبع، ارتش ایست‌های بازرسی خود در محور دو شهرک الحاضر و خلصه در حومه جنوبی حلب را تقویت کرده تا محور جنگی جدیدی در مجاورت بزرگراه حلب – حماة با هدف کنترل بر آن و نفوذ به شهرهای مهمی مانند خان‌طومان، الزربه تا شهرک خان العسل در مرزهای غربی حلب که در مسیر جاده منتهی به سراقب قرار دارند، باز کند. خان العسل یکی از مناطق استراتژیک برای حفظ مناطق دیگر تحت کنترل تروریست‌ها محسوب می‌شود.

منبع مذکور افزود: پیشروی ارتش سوریه در محور جنوبی حلب برای یگان‌های آن این فرصت را فراهم می‌کند مناطق نفوذ تروریست‌ها را در حومه شرقی به ویژه با باز کردن محور ابوظهور واقع در جنوب شرق ادلب محاصره کرده و مناطق جدید دیگری در محورهای حومه شرقی معرة نعمان را به دست بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین