|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۸۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تعیین و تکلیف سرمایه و بدهی ها و حسابرسی و شفافیت دو باشگاه از مهمترین دست آوردهای ما در مدیریت این دو باشگاه بوده است. استقلال و پرسپولیس امروز نسبت به گذشته وضع بسیار بهتری دارند.
 وزیر ورزش با بیان اینکه اوضاع پرسپولیس و استقلال نسبت به قبل بهتر است به روند خصوصی سازی آنها اشاره کرد و گفت: از سازمان خصوصی سازی می خواهم هرچه سریعتر مقدمات واگذاری را آغاز کند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و هفتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردار سپهد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با افراطی گری و خشنونت و مبازره با تکفیری ها و بخصوص ریشه کردن داعش بود. امروز مشکل بزرگ آمریکا دیگر قاسم سلیمانی نیست بلکه شهید قاسم سلیمانی است که خون آن شهید موجب وحدت پرشکوه شیعیان و مسلمانان و مردم ایران در مبارزه علیه جنایات و مظالم دولت امریکا شده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از نشست شورای معاونان بعد از ارایه گزارش نشست های مشترک سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از همکاری دو سازمان خصوصی سازی و بورس گفت: جلسات واگذاری دو باشگاه با هدف خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس به خوبی پیش می رود. با توجه به پیشرفت کارشناسی خوبی که در این بخش داشته ایم از سازمان خصوصی سازی می خواهم هرچه سریعتر مقدمات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را شروع کند.

وی ادامه داد: تعیین و تکلیف سرمایه و بدهی ها و حسابرسی و شفافیت دو باشگاه از مهمترین دست آوردهای ما در مدیریت این دو باشگاه بوده است. استقلال و پرسپولیس امروز نسبت به گذشته وضع بسیار بهتری دارند.

سلطانی فر درباره احیای حق پخش تلویزیونی برای ورزش کشور در لایحه بودجه سال آینده گفت: با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حق پخش تلویزیونی ورزش با شرایط مطلوبی در قانون بودجه سال آینده برای ورزش کشور احیا می شود و از محل اعتبارات این بخش کمک بزرگی به ورزش و قهرمانان و توسعه ورزش و بخصوص فدراسیون های ورزشی و ورزش همگانی و ورزش زنان خواهد شد.

وزیر ورزش با بیان اینکه اوضاع پرسپولیس و استقلال نسبت به قبل بهتر است به روند خصوصی سازی آنها اشاره کرد و گفت: از سازمان خصوصی سازی می خواهم هرچه سریعتر مقدمات واگذاری را آغاز کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین