|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۸۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
 حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بالأخره برادر عزیزم حاج قاسم سلیمانی بعد از 40 سال دل‌دادگی و بی قراری در وادی شهادت به آرزویش رسید. او گم شده خود را سنگر به سنگر در جبهه گسترده هشت سال دفاع مقدس جست و جو می‌کرد. او عاشق و فرمانبردار امام بود و در این مسیر تنها نبود. او رهبری روحی و فرماندهی عملیاتی هزاران جوان عاشق را در جبهه‌های حق علیه باطل عهده‌دار بود.

ایمان راسخ، اخلاص، زهد و بی اعتنایی به دنیا، مهربانی و غم‌خواری مدام برای مردم، شجاعت کم نظیر و چیرگی و تجربه زیاد در فنون رزمی، از او فرماندهی محبوب، سیاست‌مداری باهوش و الگویی الهام بخش برای جوانان مؤمن و سلحشور ساخته بود.

هر زمان که به دیدار او می‌رفتم، خصوصاً آخرین دیدار، برق ایمان و شهادت را در نگاه و کلام آرام و دلنشینش حس می‌کردم. بدون مبالغه، من او را مصداق عینی و عملی مالک اشتر می‌دیدم. بعد از اتمام جنگ هشت ساله هرگز به دنبال نام و نشان نرفت و همچنان شیدای دیدار دوست با ردای خونین شهادت بود  و ایمان داشت که راه میانبر به خانه محبوب از میدان جنگ با دشمنان خدا و خلق خدا می‌گذرد که «انّ الْجَهادَ بابٌ مِنْ ابْوابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللهُ لِخاصَّةِ اوْلِیائِهِ‌».

لذا با دعوت دولت‌های اسلامی منطقه و به فرمان فرمانده معظم کل قوا، به یاری مسلمانان در نبرد علیه آمریکا، اسرائیل، داعش و دیگر راهزنان حق و عدالت شتافت و آنچنان جنگید که به اسطوره مقاومت، شجاعت و فرماندهی تبدیل گردید.

بالأخره سحرگاه امروز به همراه جمعی از یاران و هم‌رزمان در سرزمین حضرت مولی امیرالمؤمنین(ع) و دیگر امامان شهید به دست پلید دشمنان انسانیت، شیطان بزرگ آمریکا، مظلومانه و در عین حال سرافرازانه، همچون مولایش اباعبدالله الحسین(ع) به فیض شهادت نائل آمد و به خیل شهیدان و امام شهیدان حضرت روح الله پیوست.

اینک بر کرانه یاد و خاطرات آن دریای مهربان و امواج خروشان «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»، ناباورانه شهادتش را تبریک و مصیبت جانکاه فقدان را به امت بزرگ اسلام، ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، خانواده سربلند و صبور آن شهید و مردم داغدار خطه استان کرمان تسلیت می‌گویم.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین