|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۲۸۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
یاد حرفهای حاج قاسم سلیمانی در کنار اروند رود و در کنار هم رزمان شهیدش افتاد... «خدایا به حق اون جنازه هایی که در اروند افتادند و دیگر برنگشتند؛ جزء شهادت برای ما نخواه»
  آنقدر به دنبال شهادت گشتی تا به آرزویت رسیدی حاج قاسم عزیز برای هر قطره خونت باید هزینه‌ها بدهند.

 خبری که بامداد امروز منتشر شد همه مردم را شوکه کرد و همه آزادمردان دنیا را بهت زده، همه ایران از اول امروز عزادار و سیاه‌پوش شد، کرمان اما با دیگر استان‌های کشور تفاوت اساسی دارد. از بامداد امروز در کرمان غوغایی راه افتاده است. از جلوی درب منزل حاج قاسم تا مصلی شهر کرمان ... همه جا غوغاست.

بیت الزهرا منزل شخصی سردار سلیمانی است که هم اکنون مکانی برای رزمندگان در  هشت دفاع مقدس بود و هرساله سردار سلیمانی نیز در این مکان در جمع انان حضور داشت و برای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز مراسم عزاداری برپا می کرد.

یکی از شهروندان کرمانی در جلوی منزل حاج قاسم سلیمانی به ایسنا می گوید: حاج قاسم سلیمانی به آنچه که آروز داشت رسید. به مراد خودش رسید اما آمریکا بداند این راه پایان ندارد و حاج قاسم هایی بلند خواهد شد.

فرد دیگری در مقابل درب بیت الزهرا می گوید: اینجا محلی است که حاج قاسم سلیمانی در زمان جنگ بچه ها را دور خودش جمع می کرد و تجمعات دوران دفاع مقدس را در اینجا برپا می کرد و بعد از آن هم در ایام فاطمیه محل عزاداری و نشستن در سوگ حضرت فاطمه الزهرا (س) بود و قطعا خون این عزیزان پایمال نخواهد شد.

خانمی را در گوشه ای از درب بیت الزهرا دیدم. درکنارش نشستم. بغض گلویش را گرفته بود و به شدت گریه می کرد. در همون حال گفت: بچه های شهدای مدافع حرم دوباره یتیم شدند...

یاد حرفهای حاج قاسم سلیمانی در کنار اروند رود و در کنار هم رزمان شهیدش افتاد... «خدایا به حق اون جنازه هایی که در اروند افتادند و دیگر برنگشتند؛ جزء شهادت برای ما نخواه»

یکی از همرزمانش را دیدم. به سمتش رفتم. من رو شناخت. بدون مقدمه گفت: ۳۵ سال است که با حاجی بود. لحظه لحظه هایش برای من خاطره است. حاج قاسم یک پدیده بود. یک پدیده با افکار فاطمی در عصر نوظهور جاهلیت. آمریکا بداند از همین امروز حاج قاسم ها متولد خواهند شد.

یاران همه رفتند ... افسوس که جا مانده منم...حسرتا این گل خارا همه جا رونده منم...

براساس این گزارش، همچنین زادگاه حاج قاسم سلیمانی (روستای قنات ملک رابر) در پی شهادت ایشان سیاه پوش شده است.

آماده کردن منزل حاج قاسم سلیمانی برای مراسم عزاداری در کرمان

دوستداران این سردار بزرگ اسلام در جبهه مقاومت کم نیستند

حجت الاسلامی علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز با تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همان طور که در پیام رهبری فرهیخته نظام هم آمده است قطعا دوستداران این سردار بزرگ اسلام در جبهه مقاومت کم نیستند.

وی افزود: منتظر این هستیم که جبهه مقاومت انتقام خون سردار سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و همراهانشان را از استکبار جهانی و آمریکا بگیرند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: ثمره این خون ختم حضور آمریکایی‌ها در خاورمیانه و پیروزی نهایی جبهه مقاومت بر اسرائیل است.

مردم شریف استان کرمان داغدار غمی بزرگ شدند

متن بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است

«بسم رب الشهدا والصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه  ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

در میان مومنان کسانی هستند که بر سر عهدی که با خدابستند صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند و درراه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییری در پیمان خود ندادند..سوره احزاب-آیه۲۳

بامداد امروز (جمعه) تمام مردم آزادیخواه جهان اسلام  بویژه مردم شریف استان کرمان داغدار غمی بزرگ شدند.

در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

در این حمله جنایت بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

به راستی که شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در طول عمر بابرکتش بود، با رفتن او کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

و اینک فصل الخطاب ما پاسداران انقلاب اسلامی  بیان گهربار امام خامنه ای است که فرمودند: خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، اطلاعات و برنامه‌های مربوط به آئین‌های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.»










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین