|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مادری 24 ساله بر اثر جنون آنی دختر خردسال یک ونیم ساله خود را با چاقو به قتل رسانده است و حالت روحی مناسبی ندارد.
  رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز مادری بر اثر جنون آنی، فرزند یک و نیم ساله خود را در شهرستان بیرجند به قتل رساند.

سرهنگ سید غلامرضا حسینی، امروز پنج شنبه ۱۲ دی، اظهار کرد: ساعت 10 صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهرستان بیرجند بلافاصله مأموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مادری 24 ساله بر اثر جنون آنی دختر خردسال یک ونیم ساله خود را با چاقو به قتل رسانده است و حالت روحی مناسبی ندارد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران متهم را دستگیر و با حضور مقام قضائی و پزشکی قانونی جسد مقتول به سردخانه منتقل و متهم نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

حسینی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس درباره انگیزه قاتل از وقوع جنایت ادامه دارد و علت اصلی قتل منوط به نظریه پزشکی قانونی و اظهارنظر مقام قضائی خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین