|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
شرکت نفت و گاز کارون با ظرفیت تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت، حدود ٧٠٠ میلیون فوت مکعب گاز و ٧٠ هزار بشکه مایعات گازی بزرگترین شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب است .
 توسعه تاسیسات و تجهیزات، استفاده از مزیتهای بخش خصوصی داخلی و به کارگیری پیمانکاران توانمند و عمل به اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست از برنامه های اولویت دار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.
در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور در نخستین نشست هم اندیشی با شرکتهای تابع، با حضور در جمع مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، با بیان این مطلب، همچنین ضرورت توجه به مبحث توسعه منابع انسانی را خاطر نشان کرد و فراهم کردن بستر و زمینه لازم را برای انتقال تجارب نیروهای با سابقه  به نسل جوان در صنعت مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به این که شرکت نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، گفت: به دلیل جایگاه این شرکت در زنجیره تولید، نخستین نشست با این شرکت برنامه ریزی شد.
در این نشست حسین زنگنه عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با اشاره به ضرورت  تعامل بیش از پیش میان حوزه ستادی مناطق نفتخیز جنوب و ٩ شرکت زیر مجموعه، افزود: در این ارتباط نشستهای دوره ای هم اندیشی برنامه ریزی شده که به صورت منظم در همه شرکتها برگزار خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد و گفت: تحقق ١٠١ درصدی برنامه های تولید در ٦ ماه نخست سال، تعمیرات اساسی تجهیزات و تاسیسات، اهتمام به بومی سازی قطعات و حمایت از ساخت داخل و  استفاده از فناوریهای جدید در حوزه تولید از موفقیتهای این شرکت به شمار می آید.
محسن دهانزاده همچنین نوسازی تاسیسات، پیگیری لازم برای عملیاتی کردن لایحه قانونی حمایت از حریم خطوط لوله و تاسیسات، ، مشارکت با تولیدکنندگان داخلی با هدف ارتقای فناوریهای موجود را بخشی از برنامه های اجرایی این شرکت  برشمرد.

 شرکت نفت و گاز کارون با ظرفیت تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت، حدود ٧٠٠ میلیون فوت مکعب گاز و ٧٠ هزار بشکه مایعات گازی بزرگترین شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب است .

منبع: شانا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین