|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۸۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
در دوم دی ماه سهراب در محدوده شمال شهر تهران دستگیر که در همان لحظه اولیه به سرقت از منزل شاکی معترف شد و اظهار داشت، آفرین و بابک پس از سرقت به یکی از شهرهای غربی کشور گریخته اند که بلافصله با هماهنگی قضائی هر دو سارق دستگیر و به پایگاه سوم منتقل شدند.
 رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق که با همکاری یکدیگر یک میلیارد ریال از اموال مال باخته را در شمال پایتخت سرقت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۸ شب پنجم شهریور ماه سال جاری طی مرد مسنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و از وقوع سرقت اموال منزلش از قبیل یک هزار یورو، ۱۵۰ گرم طلا، ۵ میلیون تومان وجه نقد در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال توسط ۲ مرد جوان ناشناس در محدوده "عباس آباد" به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد اعلام شکایت کرد.

وی بیان داشت: با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف پایگاه سوم و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی پس از مراجعه به پلیس آگاهی گفت: من و همسرم به دلیل مسن بودن و عدم توانایی در انجام امورات منزل از قبیل نظافت و … تعدادی افراد را استخدام و پس از اتمام کار با آنان تسویه می‌کردیم. حدود یک هفته پیش یک خانمی حدوداً ۳۰ ساله بنام" سولماز" برای نظافت به منزلمان آوردیم و در این خصوص به وی مظنون می‌باشم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در ادامه گفت: به دنبال اظهارت شاکی کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مظنون در محدوده جنوب تهران شدند و با هماهنگی‌های قضائی وی دستگیر و به پایگاه سوم منتقل شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: سولماز منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی اظهارات صحیحی داشته و نقشی در سرقت ندارد.

چهری تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات متوجه شدند در حدود چهار ماه قبل خانمی به نام آفرین ۳۵ ساله برای انجام امورات خدماتی وارد منزل شاکی شده است که این مستخدم با دو سارق جوان به نامان سهراب و بابک در ارتباط می‌باشد.

وی افزود: با به دست آوردن تصویری از چهره هر دو ۲ سارق، شاکی عنوان داشت، این دو نفر همان سارقانی هستند که دست و پای من و همسرم را بسته بودند.
 

چهری با بیان اینکه مخفیگاه یکی از سارقان در محدوده شمال تهران شناسایی شد، ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منعکس و دستور دستگیری هر سه سارق صادر شد.

این مقام انتظامی پایتخت افزود: در دوم دی ماه سهراب در محدوده شمال شهر تهران دستگیر که در همان لحظه اولیه به سرقت از منزل شاکی معترف شد و اظهار داشت، آفرین و بابک پس از سرقت به یکی از شهرهای غربی کشور گریخته اند که بلافصله با هماهنگی قضائی هر دو سارق دستگیر و به پایگاه سوم منتقل شدند.

چهری گفت: آفرین در پایگاه سوم معترف شد، در حدود چهار ماه قبل برای انجام امور خدماتی توسط خود شاکی وارد منزل وی شدم که در حین انجام کار چشمم به گاوصندوقی که حاوی پول و طلا بود افتاد که پس از اتمام کار به سراغ پسر عمویم بابک رفتم و جریان را به او گفتم و بابک هم با همکاری دوستش سهراب اقدام به سرقت و بستن دست و پای شاکی و همسرش کردند و اموال سرقتی را بین خودمان تقسیم کردیم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، با بیان اینکه متهمان با فروش اموال سرقتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خریداری کرده بودند، گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به سرقت به عنف منزل از شاکی، خودروی متهمان توقیف و متهمان برای کشف سایر جرایم احتمالی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ می‌باشند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین