کد خبر: ۲۸۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
این وکیل از دادگاه درخواست کرد که عدم سوءپیشینه لدرمن را در حکم او در نظر بگیرند و پیشنهاد داد که از جرم او صرف نظر کنند اما دادستانان با این مساله مخالفت کردند.
 یک شهروند اسرائیلی که به انداختن آب دهان به سمت سفیر لهستان اعتراف کرده، برای این جرم که می‌تواند تا دو سال حبس به دنبال داشته باشد، مجرم شناخته شد.

به گزارش ایسنا، دادگاه تل‌آویو صدور حکم برای اریک لدرمن ۶۵ ساله، مجرم این پرونده را به تاخیر انداخت. این مجرم همچنین به تهدید سفیر لهستان نیز متهم بود اما به موجب اقرار مصلحتی به گناه، از این اتهام چشم پوشی شد.

به گفته پلیس، در این حادثه که در روز ۱۴ مه صورت گرفت، لدرمن عمدا با خودروی حامل سفیر لهستان برخورد کرد و سپس در را گشود و دو بار روی او آب دهان پرتاب کرد. لدرمن ضمن عذرخواهی گفته است که نمی‌دانسته سفیر لهستان داخل این خودرو است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وکیل لدرمن در دادگاه اظهار کرد، موکلش می‌دانسته که این خودرو حامل کارکنان سفارت است اما نمی‌دانسته که "لزوما شخص سفیر و راننده‌اش در این خودرو هستند".

این وکیل از دادگاه درخواست کرد که عدم سوءپیشینه لدرمن را در حکم او در نظر بگیرند و پیشنهاد داد که از جرم او صرف نظر کنند اما دادستانان با این مساله مخالفت کردند.

این مجرم اظهار کرد، به سفارت لهستان رفته تا درباره غرامت لهستان نسبت به خانواده‌اش که قربانی هولوکاست بوده‌اند، تحقیق کند اما از پذیرش او امتناع کرده‌اند.

وی افزود، یک کارمند سفارت از عبارتی یهودی‌ستیزانه علیه او استفاده کرده اما سفیر لهستان این مساله را تکذیب کرد.

وکیلی که به نمایندگی از سفارت لهستان در این جلسه دادگاه حاضر شد، از اینکه پیشتر درباره اقرار مصلحتی این مجرم به او اطلاع داده نشده بود، ابراز نارضایتی کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین