|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۸۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت قطعات ومحتویات داخل خودرو در محدوده سه شنبه بازار ‌شهرستان پردیس‌، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
  فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری باند سارقان محتویات داخل خودرو و کشف ۴۷ فقره سرقت در شهرستان پردیس خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی در خصوص این خبر ‌گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت قطعات ومحتویات داخل خودرو در محدوده سه شنبه بازار ‌شهرستان پردیس‌، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق به شناسایی و دستگیری  2 سارق حرفه ای به همراه مقادیری اموال مسروقه شدند.

‌به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران‌، سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران با بررسی شیوه سرقت ها و مقایسه آن با سوابق سرقت های انجام شده قبلی در تحقیقات تکمیلی از متهمان موفق به کشف 47 فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی‌، از دارندگان وسایل نقلیه خواست  خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا سارق از انجام اینگونه اعمال ناامید شده و شاهد کاهش چشمگیر سرقت های خودرو و لوازم آن باشیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین