|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
علم الهدی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی هم گفت: نباید گذاشت خسته شدگان از انقلاب و کسانی که انقلاب را قبول ندارند و کسانی که با رهبری زاویه دار هستند به مجلس راه یابند.
 امام جمعه مشهد گفت:۱۰ سال از فتنه ۸۸ می گذرد و این موضوع بعد از یک دهه نیاز به بازخوانی دارد چون فتنه ۸۸ سرآغاز جنس جدید فتنه بود که دشمن جریان داخلی را به صورت موج درآورد و بر آن سوار شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در پایان مراسم راهپیمایی نهم دی در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) در مشهد افزود: فتنه های ۹۶ و آبان ۹۸ هم از جنس فتنه ۸۸ بودند با این تفاوت که این موج در سال ۸۸ با جریان سیاسی و در سال ۹۸ با جریان اقتصادی و گرانی بنزین ایجاد شد.

وی ادامه داد: کارگزاران در دولت و مجلس شورای اسلامی باید توجه کنند که جریانی ایجاد نکنند تا دشمن از آن موج آفرینی کند چون هر جا مردم غافلگیر شوند و در هر تصمیم و حرکتی که شفافیت نباشد به صورت جریان موج سواری برای دشمن در می آید پس مصوبات را نباید از مردم پنهان نگاه داشت و به هر میزان که با مردم خودمانی تر برخورد شود از ایجاد جریان موج سوار برای دشمن پیشگیری می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب در ۱۳ آبان ۸۷ و شش ماه مانده به فتنه سال ۱۳۸۸ فرمودند به جریان‌های سیاسی سفارش می‌کنم در مسائل سیاسی در زمین دشمن بازی نکند زیرا چه ببرند یا ببازد بازی در زمین دشمن به ضرر نظام و انقلاب و آنها تمام می شود در واقع  رهبری با بینش وحی مانند خود فتنه را تشخیص دادند و اعلام خطر کردند.

آیت الله علم الهدی افزود: انقلاب به پیچ تاریخی خود رسیده و بخش بزرگی از راه را طی کرده است به این معنا که در ابتدای انقلاب نیروی توانمند منطقه نبودیم و استکبار از توان موشکی ما ترسی نداشت، نفوذ انقلاب و رهبری، جهان اسلام را فرا نگرفته بود و بیداری اسلامی قوی انقلابی به مانند امروز ایجاد نشده بود.

وی ادامه داد: امروز وسط راه هستیم و در وسط راه عده ای خسته شده اند و می گویند تا همین جای راه کافی است و یک جریان غیر انقلابی هم که از ابتدا با انقلاب و ولایت همراه نبوده است منافع خود را در سقوط و پایین آمدن انقلاب می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیشتر مردم دنباله رو رهبری و حزب الله هستند و می‌گویند برویم جلو تا قله را فتح کنیم اما معنای فتح قله ریاضت و سختی کشیدن نیست بلکه مقاومت یعنی با تکیه بر زانوی خود برخیزیم و حرکت کنیم.

علم الهدی افزود: حزب الشیطان کسی است که از دنباله روی رهبری دست کشیده، از انقلاب خسته شده  و به دنبال معامله، مذاکره و سازش با آمریکا و زندگی بی دردسر و گذراندن زندگی است.

وی با اشاره به راهپیمایی ۹ دی ادامه داد: مدیریت حکیمانه رهبری، بصیرت و وقت شناسی مردم و پیوند آنها با رهبری سه ضلع مثلث مقدس نهم دی ماه ۸۸ را تشکیل داد.
امام جمعه مشهد گفت: آن چه مردم را در نهم دی به میدان آورد پیوند خدایی و آسمانی میان امت و امام بود به عبارت دیگر عشق و توجه به رهبری و صمیمیت فکری و قلبی با مقام ولایت فقیه مردم را در این روز به صحنه آورد.

علم الهدی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی هم گفت: نباید گذاشت خسته شدگان از انقلاب و کسانی که انقلاب را قبول ندارند و کسانی که با رهبری زاویه دار هستند به مجلس راه یابند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز نهم دی ماه امسال در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم امام رضا (ع) برگزار شد.
راهپیمایان با شعارهای " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، این همه لشکر آمده به عشق حیدر آمده" این مسیر را طی کردند.

"راه شهیدان خدا راه ماست/ الگوی ما نهضت کرب و بلاست، تجلی فضیلت/ اطاعت از ولایت، ما همه با هم هستیم/ پشت ولایت هستیم، ما ذوالفقار حیدریم/ مطیع امر رهبریم و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" از دیگر شعارهایی بود که راهپیمایان در مسیر راهپیمایی سردادند.

استاندار خراسان رضوی نیز صبح امروز با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی‌ماه، بازنمود آگاهی، بصیرت، عزت، استقلال و ولایتمداری مردم مومن و متعهد ایران اسلامی است.

علیرضا رزم حسینی در این پیام آورده است: پیام امروز و پیام حضور میلیونی مردم در این روز، تجدید بیعت با معمار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهیدان والامقام است.

در ادامه این پیام آمده است  ۹ دی ماه یکی از مهمترین روزهایی است که در تاریخ انقلاب اسلامی مرز بصیرت و حق علیه باطل را به ما یادآوری می‌کند.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: به یاد داشته باشیم که ۹ دی ماه فارغ از نگاه‌ها و جناح‌های سیاسی و خط‌های فکری متعلق به آحاد مردم ایران است و نشان می‌دهد مردم با عزت این سرزمین در مقابل نیرنگ‌ها و فتنه‌ها هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.  
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین