|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۸۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
این نمایش بزرگ آسمان مونته ویدئو را درخشان کرد و ویدئویی را به ثبت رساند که فورلان برای تیم ملی گلزنی می‌کند و هواداران با شماره ۱۰ تیم‌شان خداحافظی می‌کنند. مهاجم اروگوئه‌ای پیش از ترک زمین از همه تماشاگران و بازیکنان تشکر کرد.
 دیگو فورلان در یک بازی به یادماندنی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد تا دوران جدید خود را به عنوان سرمربی آغاز کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیگو فورلان بامداد یک‌شنبه در میان موسیقی، آتش بازی و یک بازی پرگل در کنار هم تیمی‌های پیشین و دوستانش از فوتبال خداحافظی کرد. در دیداری که در دو زمان ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد تماشاگران از بازی بازیکنانی هم‌چون خاویر زانتی، خوان رومن ریکلمه، خوان سباستین ورون، لوییس سوارس و سباستین آبرئو لذت بردند.

این دیدار در غالب تیم اروگوئه و دوستان دیگو برگزار شد. فورلان پیراهن شماره ۱۰ اروگوئه را بر تن کرده بود. هدایت این تیم را اسکار تابارس بر عهده داشت و درون دروازه فابیان کارینی دیده می‌شد. تنها سه دقیقه پس از شروع بازی فورلان گل نخست را به ثمر رساند. آبرئو گل دیگری را وارد دروازه دوستان دیگو کرد و نیکلاس لودیرو توانست دبل کند. در نهایت نیمه نخست با پیروزی ۴ بر یک اروگوئه به پایان رسید. تک گل تیم دوستان دیگو را ماکسی رودریگس به ثمر رساند.

در بین دو نیمه بازیکنان زمین را ترک نکردند تا بتوانند آهنگ تیم اروگوئه یعنی "تو را دوست نخواهم داشت" را گوش فرا دهند.

در نیمه دوم فورلان به عنوان بازیکن "سلسته" زمین را ترک کرد و پیراهن تیم دوستانش را بر تن کرد. ریکلمه هم برای این تیم وارد زمین شد و پیراهن شماره ۷ را بر تن کرد. دیگو و رومن دو زوج به یادماندنی در ویارئال دوباره در کنار هم قرار گرفتند و به لطف گل‌های فورلان، دیگو میلیتو و استبان کامبیاسو بازی مساوی شد. در این میان سوارس دستکش دروازه‌بان را گرفت و نشان داد که می‌تواند در این پست هم مانند خط حمله خوب کار کند.  

پرش‌های سوارس خوب بود و توانست چند ضربه را مهار کند. عملکرد خوب مهاجم بارسلونا باعث شد هواداران به تشویقش بپردازند. در نهایت بازی با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید.

این نمایش بزرگ آسمان مونته ویدئو را درخشان کرد و ویدئویی را به ثبت رساند که فورلان برای تیم ملی گلزنی می‌کند و هواداران با شماره ۱۰ تیم‌شان خداحافظی می‌کنند. مهاجم اروگوئه‌ای پیش از ترک زمین از همه تماشاگران و بازیکنان تشکر کرد.

اکنون بازیکن پیشین اتلتیکو مادرید دوران جدیدی را شروع خواهد کرد و به عنوان سرمربی پنیارول در جهان فوتبال حضور خواهد داشت.

فورلان به عنوان بازیکن برای تیم‌هایی هم‌چون ایندپندینته آرژانتین، منچستریونایتد و اینتر هم بازی کرد. او توانست توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را کسب کند. هم‌چنین جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا)، کفش طلا و جایزه Efe (بهترین بازیکن آمریکای لاتینی حاضر در لالیگا) را به دست آورد.
  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین