|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۸۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات اظهار داشت: این حزب در سال ۹۶ نخستین کنگره خود را برگزار کرد و در سال ۹۷ پس از تصویب اساسنامه، مکلف شد بر اساس قانون در یک سوم استان های کشور دفاتر استانی تاسیس کند.
  دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: احزاب اصلاح‌طلب باید مردم را به حضور حداکثری و مشارکت پرشور در پای صندوق‌های رای فرابخوانند.

علی صوفی، جمعه‌شب در آیین گشایش دفتر این حزب در مرکز استان خراسان شمالی، احزاب اصلاح طلب را به اجماع نظر و انتخاب یک فهرست واحد در انتخابات پیش رو دعوت کرد و
اظهار داشت: علیرغم اینکه ادعا می شود مردم حضوری قوی در انتخابات نخواهند داشت، باید گفت که اینگونه نیست و اصلاح طلبان نیز یقینا در این عرضه حضوری موثر خواهند داشت.  

وزیر تعاون دولت اصلاحات افزود: اصلاح طلبان در تعامل با نظام، در پی تشکیل مجلسی یک‌دست هستند و مردم را به حضور پررنگ در انتخابات دعوت می کنند.  

صوفی گفت: علیرغم رد صلاحیت هایی که در دوره های مختلف متوجه جبهه اصلاحات شد، فعالیت ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان هیچگاه تعطیل نشد و آنان همواره بر مشارکت در این عرصه پای فشرده اند.

وی در خصوص برنامه های حزب متبوع خود بیان کرد: امسال برنامه عملیاتی خواهیم داشت و با شرکت فعال در انتخابات فهرستی می دهیم که در آن افرادی به مجلس وارد شوند که مردم و وعده های خود به مردم را فراموش نکنند و منافع مردم را بر خود ارجح بدارند.
صوفی افزود: نماینده مجلس باید صدای مردم باشد،  نه اینکه تا پای در مجلس گذاشت تغییر رویه دهد و مردم ناگزیر باشند برای بیان خواسته خود به خیابان ها آمده و مطالباتشان را فریاد بزنند.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات اظهار داشت: این حزب در سال ۹۶ نخستین کنگره خود را برگزار کرد و در سال ۹۷ پس از تصویب اساسنامه، مکلف شد بر اساس قانون در یک سوم استان های کشور دفاتر استانی تاسیس کند.

صوفی گفت: هم اکنون این حزب در ۲۵ استان دفتر و پروانه فعالیت دارد.

در این آیین که با حضور خرم، وزیر راه و شهرسازی دولت اصلاحات، برخی نمایندگان استان در مجلس و نیز چهره ها و فعالان احزاب اصلاح طلب خراسان شمالی برگزار شد، دفتر استانی حزب پیشرو اصلاحات در بجنورد افتتاح و مهستی آدینه زاده، عضو پیشین شورای اسلامی شهر بجنورد به عنوان دبیر استانی این حزب معرفی شد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین