|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
کالدرون تمام تلاشش را برای تیم می‌کند و ما هم به این حواشی توجهی نمی‌کنیم. امیدوارم یک مربی خوب هم برای استقلال بیاید و بهتر بازی کنند تا لیگ بهتر شود. برای ما هم این شرایط وجود دارد اما ما روی پای خودمان ایستاده‌ایم.
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال، می‌گوید تیمش مانند آبی‌های پایتخت مشکلات مختلفی دارد اما روی پای خودش ایستاده است.

به گزارش ایسنا، احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر نساجی اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی خواهیم کرد. مربی قبلی زحمات زیادی برای تیم کشید اما متاسفانه رفت.

وی ادامه داد: کالدرون تمام تلاشش را برای تیم می‌کند و ما هم به این حواشی توجهی نمی‌کنیم. امیدوارم یک مربی خوب هم برای استقلال بیاید و بهتر بازی کنند تا لیگ بهتر شود. برای ما هم این شرایط وجود دارد اما ما روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

نوراللهی در خصوص از دست دادن فیفادی‌های مختلف و ضربه خوردن از این موضوع تصریح کرد: شرایط تیم ملی کمی پیچیده شده است. امیدوارم هر چه زودتر مربی بعدی مشخص شود. مردم ایران خیالشان راحت باشد که تیم ملی 4 بازی خودش را خواهد برد و به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین