|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۸۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مديرعامل ايران خودرو از اجراي برنامه‌هاي بهبود در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: ايراداتي در اين بخش وجود داشت كه سبب نارضايتي مشتريان شده بود اما با تعريف و اجراي پروژه‌هاي متعدد توانسته‌ايم شرايط به ميزان زيادي بهبود بخشيم هرچند با نقطه ايده‌آل فاصله داريم.
 معاون وزير دادگستري و رئيس سازمان تعزيرات حكومتي كشور اقدامات اخير ايران خودرو در حوزه توليد و فروش خودرو و اجراي تعهدات به مشتريان را رضايت بخش خواند و گفت: اميدواريم ساير مشكلات نيز به همين ترتيب حل و فصل شود.

به گزارش ايكوپرس؛ جمال انصاري در ديدار با مديرعامل ايران خودرو افزود: شكايات واصل شده به تعزيرات بايد با رعايت حقوق شهروندان و رويكرد حمايت از توليد در كشور بررسي و صدور حكم شود.

وي ضمن تاكيد بر اصلاح روند كارشناسي پرونده‌هاي خودرويي خواستار رسيدگي به شكايات با مشاركت بنگاه اقتصادي شد.

مديرعامل ايران خودرو نيز در اين نشست با اشاره به بهبود وضعيت توليد در ايران خودرو،‌ از شكستن ركورد در آذرماه با توليد 44 هزار دستگاه خبر داد و گفت: شرايط درحال تحول و بهبود است.

فرشاد مقيمي تاكيد كرد: به خاطر تاخير در تحويل خودروها عذرخواه مردم هستيم اما قطعا خودرويي را در برنامه‌هاي فروش قرار مي دهيم كه امكان توليد و تحويل به موقع آن را داشته باشيم.

وي همچنين با اشاره به روند كاهشي خودروهاي داراي كسري در كارخانه گفت: تعداد كمي از اين خودروها باقي مانده كه برخي از آن صرفا يك قطعه كسري دارند كه به زودي تكميل و وارد بازار خواهند شد.

مديرعامل ايران خودرو از اجراي برنامه‌هاي بهبود در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: ايراداتي در اين بخش وجود داشت كه سبب نارضايتي مشتريان شده بود اما با تعريف و اجراي پروژه‌هاي متعدد توانسته‌ايم شرايط به ميزان زيادي بهبود بخشيم هرچند با نقطه ايده‌آل فاصله داريم.

مقميمي تاكيد كرد : تحويل و فروش خارج از سيستم اينترنتي در فرآيند فروش نداريم .
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین