کد خبر: ۲۸۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
این جشن‌ها یادآور پیام و راه حضرت مسیح علیه‌السلام در شهرهای بیت‌المقدس و بیت لحم است؛ پیامی که منبع الهام‌بخش فرهنگی و معنوی و بازتاب اصول کرامت انسانی و عدالت است.
 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به رهبران و روسای کشورها به مناست سال نوی میلادی ابراز امیدواری کرد، ۲۰۲۰ سال پایان اشغال‌گری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: با وجود درد و رنج‌ها و سرکوب‌گری‌های ناشی از اشغال‌ تلخ سرزمین و مقدسات مسیحی و اسلامی خود، مصمم هستیم کریسمس و سال نو را با ارسال پیام شادی و صلح به سراسر جهان جشن بگیریم.

وی افزود: به مبارزه مسالمت‌آمیز خود برای تحقق عدالت، عزت و آزادی و برپایی کشوری برای ملت استوار فلسطین ادامه خواهیم داد تا در صلح در سرزمین خود و اجدادشان زندگی کنند.

عباس در ادامه گفت: این جشن‌ها یادآور پیام و راه حضرت مسیح علیه‌السلام در شهرهای بیت‌المقدس و بیت لحم است؛ پیامی که منبع الهام‌بخش فرهنگی و معنوی و بازتاب اصول کرامت انسانی و عدالت است.

مسیحیان از سراسر جهان هر ساله برای برگزاری جشن کریسمس به بیت لحم در جنوب کرانه باختری می‌روند و از کلیسای "المهد" دیدن می‌کنند که به باور آنها این کلیسا، زادگاه اصلی عیسی مسیح بوده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین