|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۸۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
دیشب مذاکرات بسیار سنگین و فشرده ای صورت گرفت و هم درباره مسائل دوجانبه، هم مسائل منطقه ای هم مسائل بین المللی و هم مسائل مربوط به برجام و تحریم های آمریکا بحث شد و قرار شد مشورت های دو کشور به صورت نزدیک ادامه پیدا کند.
 عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه در پایان سفر رییس جمهور و هیات همراه به ژاپن درباره این سفر گفت: این سفر در پاسخ به سفر آقای آبه به تهران صورت گرفت. ما در نودمین سالگرد روابط سیاسی ایران و ژاپن هستیم که سال بسیار فعالی بود و سه بار رییس جمهور با نخست وزیر ژاپن در تهران، نیویورک و حالا در توکیو دیدار داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عراقچی با بیان اینکه ژاپن از دوستان قدیمی و شرکای تجاری ایران است و ما همیشه مشورت های سیاسی نزدیکی با ژاپن داشته ایم، اضافه کرد: امسال هم به دلیل نودمین سالگرد روابط و هم به دلیل تحولاتی که در جریان است و فشارهای آمریکا و تحریم هایی که به صورت ناعادلانه با خروج آمریکا از برجام تحمیل شده، ضرورت داشت که مشورت های نزدیک تر و فشرده تری صورت بگیرد.

او تاکید کرد: دیشب مذاکرات بسیار سنگین و فشرده ای صورت گرفت و هم درباره مسائل دوجانبه، هم مسائل منطقه ای هم مسائل بین المللی و هم مسائل مربوط به برجام و تحریم های آمریکا بحث شد و قرار شد مشورت های دو کشور به صورت نزدیک ادامه پیدا کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین