|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۲۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
رییس سازمان لیگ برترفوتبال گفت: بلیت شهرآورد 79 فقط به صورت الکترونیکی فروخته می شود و هواداران ازهم اکنون می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.
مهدی تاج با اشاره به اینکه مقدمات فروش بلیت الکترونیکی فراهم شده است به ایرنا،افزود: برهمین اساس ازهواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی درخواست می کنیم چنانچه در نظر دارند این بازی رااز نزدیک تماشا کنند از همین امروز نسبت به خریداری اقدام کنند.

وی درپاسخ به این سووال که اگرهواداران به هردلیلی نتوانستند بلیت این دیدار را به صورت الکترونیکی خریداری کنند، آیا سازمان لیگ برای فروش بلیت در ورزشگاه نیز تدابیری اندیشیده است،افزود: امیدواریم تمامی بلیت های این بازی ازطریق الکترونیکی که الزام AFC است به فروش برودوکار به فروش دستی نکشد.

رییس سازمان لیگ برتر درعین حال اضافه کرد: البته اگر این اتفاق نیفتد بلیت های باقیمانده را درروز بازی و درورزشگاه دراختیارهوادارانی که نتوانستند این بلیت ها را تهیه کنند قرارخواهیم داد.

تاج درخصوص سازو کارهای این فروش توضیح بیشتری ارائه نکرد و ادامه داد: سازمان لیگ از اینکه بلیت ها به صورت الکترونیکی به فروش نمی رود و از آن استقبال زیادی نشده است رضایت چندانی ندارد.

به گفته وی فروش بلیت ها به خصوص در این فصل به هیچ وجه مناسب نبوده است اما استثناهایی هم وجود داشت.

وی دراین خصوص به دیدار تیم های پرسپولیس وتراکتورسازی تبریز اشاره داشت و اضافه کرد: دراین دیدار بیش از 48 هزار بلیت به صورت الکترونیکی به فروش رفت که درنوع خود یک رکورد به شمار می رودانتظار داریم برای شهرآورد 79 این رکورد شکسته شود.

تیم های پرسپولیس و استقلال هفتادونهمین شهرآورد پایتخت را روز یکشنبه دوم آذر ماه برگزار می کنند.

بلیت های این دیدار هم اکنون از طریق سازمان لیگ درحال عرضه به هواداران این دو تیم است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین