|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۸۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
همدانی در پاسخ به این پرسش که یکی از این اتفاقات خوب می‌تواند بازگشت استراماچونی به استقلال باشد یا خیر، گفت: یکی از موارد این است که قبل از بازی سپاهان ایشان سر تمرینات باشد.
 سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید همه در تلاشند تا مشکلات این تیم به سرعت حل شود.

به گزارش ایسنا، ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: فشارهای روانی آنقدر بالا می‌رود که طبیعی است. بازیکنان ما تلاش کردند و بازی خوبی هم انجام شد اما به هر حال اینکه شرایط ثابتی نداریم و مربی وضعیتش مشخص نیست طبیعی است که این هارمونی هنوز ایجاد نشده است. من دیروز اضافه شدم، تلاش‌مان را می‌کنیم. مطمئنم با توجه به اینکه مشکلات را بررسی کردیم همه تلاش می‌کنیم که شرایط عوض شود. من امیدوارم هر چه سریع‌تر این شرایط عوض شود تا بتوانیم روند تیم خوبمان ادامه داشته باشد.

او درباره صحبت‌های خلیل‌زاده مبنی بر حضور استراماچونی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان هم توضیح داد: ایشان قبل از بازی هم این خبر را دادند. مطمئنم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی میفتد ولی چون از فرایند کاری هیچ اطلاعی نداشتم به این موضوع وارد نمی‌شوم ولی فکر می‌کنم که همه تلاش می‌کنند تا این اتفاق بیفتد.

همدانی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال بر خلاف هفته‌های قبل از نظر فنی خوب نبود هم  اظهار کرد: اجازه دهید من مخالفت کنم. بازیکنان ما از نظر فنی واقعا خوب بودند اما تمرکز نداشتند. من این را قبول دارم ولی بازیکنان ما واقعا تلاش کردند. نمی‌خواهم در مسائل فنی دخالت کنم اما بازیکنان در نیمه اول بسیار عالی بودند ولی تمرکز لازم نبود ولی تمرکز لازم را نداشتند که این همه با توجه به مشکلاتی که وجود داشت طبیعی بود.

او در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال به خاطر شکست در این بازی قهرمانی را از دست بدهد مقصر چه کسی است هم، گفت: تا قهرمانی راه درازی داریم. هر تیمی صدر جدول است بیشتر تحت فشار است. این تیم از کجا به کجا رسیده است؟ نگران نباشید.

همدانی درباره از دست دادن پنج امتیاز در سه بازی هم اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرایط پیش آمده، این بازیکنان سنگ تمام گذاشته‌اند ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهتر شویم.

سرپرست استقلال اضافه کرد: تعویض‌ها با توجه به مشاوره فنی انجام می‌شود و یک گروه مشاوره این کار را می‌کنند. قرار نیست ما همه نقشه‌هایمان را به سمع و نظر شما برسانیم.

او درباره بازی با سپاهان هم توضیح داد: این بازی چون در جام حذفی است حساس است و ما باید شرایط خوب را حفظ کنیم چون یکی از هدف‌های ما قهرمانی در جام حذفی است. من فکر می‌کنم فردا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد تا تیم انسجام بهتری پیدا کند. از لحظه‌ای هم که من اضافه شدم سعی کردم بازیکنان را به یک وحدت دلی برسانم. البته وحدت داشتند ولی مقداری مشکلات هست سعی می‌کنیم همه تلاش‌مان را بکنیم و با همکاری همه دوستان به یک همبستگی خوبی برسیم.

همدانی در پاسخ به این پرسش که یکی از این اتفاقات خوب می‌تواند بازگشت استراماچونی به استقلال باشد یا خیر، گفت: یکی از موارد این است که قبل از بازی سپاهان ایشان سر تمرینات باشد.

او درباره اضافه شدن بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی امید هم بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ما حساس است بعید می‌دانم. ما همه مکاتبات را انجام می‌دهیم. شرایط الان حساس است و  شاید نتوانیم الان همکاری لازم را بکنیم ولی در ادامه کار حتما سعی می‌کنیم همه جور همکاری با فدراسیون داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین