|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
با اشراف اطلاعاتی نیروهای حراست اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، و اعلام موضوع به یگان حفاظت و پس از کسب تکلیف از مقامات ذیصلاح با عملیات مشترک و همکاری مأموران معاونت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، این محموله در یکی از محموله‌های موجود در انبار بندر قبل از بارگیری کشف و ضبط شد.
  مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از کشف ۴۵۲کیلو گرم مواد مخدر حشیش و و یک میلیون قرص روان گردان در این بندر خبر داد.

 نوراله اسعدی با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری نیروهای حراست بندر خرمشهر و پیگیری یگان حفاظت و همکاری و حضور مؤثر مأموران معاونت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، حدود ۴۵۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و همچنین ۱۹۵ کیلو و ۴۳۰ گرم به تعداد یک میلیون حبه قرص روان گردان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی نیروهای حراست اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، و اعلام موضوع به یگان حفاظت و پس از کسب تکلیف از مقامات ذیصلاح با عملیات مشترک و همکاری مأموران معاونت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، این محموله در یکی از محموله‌های موجود در انبار بندر قبل از بارگیری کشف و ضبط شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این رابطه متهم بازداشت و برای رسیدگی بیشتر تحویل ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.

اسعدی در پایان با اشاره به اشرافیت کامل نیروهای حراست و یگان حفاظت و انتظامات بندر خرمشهر گفت: این آمادگی باعث شده هرگونه کالا و محموله ممنوعه در اسرع وقت کشف و ضبط شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین