|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۲۸۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
او با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما از یک طرف آسیب دیدگی‌های زیاد و از طرف دیگر حاشیه و جنجال سازی‌هایی که به وجود آورد باعث شد تا نتواند خرید خوبی برای پاری سن ژرمن باشد.
 مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن از تاثیر زیادی آسیب دیدگی‌های متعددش گفت و تاکید کرد که دوست دارد به حضورش در تیم پاریسی ادامه داد.

 به نقل از فرانس فوتبال، نیمار فصل سوم حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند.

او با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما از یک طرف آسیب دیدگی‌های زیاد و از طرف دیگر حاشیه و جنجال سازی‌هایی که به وجود آورد باعث شد تا نتواند خرید خوبی برای پاری سن ژرمن باشد.

او در گفت‌وگویی که با فرانس فوتبال داشت،گفت:فوتبال بازی نمی‌کنم که شماره یک باشم بلکه به خاطر لذت بردن از آن عاشق فوتبال هستم. هر وقت که در میدان هستم احساس بسیار خوبی دارم و در هر دیداری نهایت توانم را به کار می‌گیرم.

نیمار درباره الگوی بزرگ خود گفت:هیچ ایده‌ئالی وجود ندارد. تنها خداوند کامل است. هر کسی عیب‌هایی دارد. رهبر و کاپیتان کسی است که بتواند به تیمش در کسب پیروزی کمک کند. هر بازیکنی ویژگی‌های خاص خود را دارد.

او درباره شخصیت خود گفت: تنها عده‌ای کم نیمار واقعی را می‌شناسند و آن دوستان و خانواده‌ام هستند. آنچه که تماشاگران می‌بینند شخصیت متفاوتی از من است. من اهل صلح و سازش هستم و بیشتر اوقات دوست دارم در کنار خانواده و دوستانم باشم.

نیمار درباره این سوال که آیا به ترک پاری سن ژرمن فکر می‌کند، اینگونه پاسخ داد: من دو فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. تیم در حال پیشرفت است و باید در همه دیدارها تمرکز خود را بیشتر کنیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اولویت ما است. اولویت من پاری سن ژرمن است و فقط به پیروزی با این تیم فکر می‌کنم.

او در پایان درباره آسیب دیدگی‌های زیادش گفت: آسیب دیدگی‌ها من را کشت.

نیمار در فصل جاری با وجود آنکه چند بازی غایب بود اما بازگشت بسیار خوبی داشت و به نظر می‌رسد که بهترین فصل حضورش را در پاری سن ژرمن تجربه می‌کند.

پاری سن ژرمن در فصل جاری با اقتدار در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ فرانسه جای دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی راه پیدا کرد و باید به مصاف دورتموند برود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین