|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
بازیکنان حفاری هفته گذشته در اهواز تیم مس سونگون را در یک بازی حیاتی شکست دادند، تا شروع خوبی با علاسوند داشته باشند و روحیه خوبی نیز برای ادامه فصل به دست آورند. حفاری در حال حاضر با ۳۱ امتیاز تیم هشتم جدول است.
  در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند چهارشنبه - ۲۷ آذر ماه - به مصاف شهروند ساری می‌رود و هایپر شاهی شهر میزبان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با انجام ۷ دیدار برگزار می‌شود. تیم گیتی پسند از ساعت ۱۷:۳۰ در ساری برابر شهروند قرار می‌گیرد و هایپر شاهین‌شهر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی از حفاری میزبانی می‌کند.

شهروند ساری _ گیتی پسند اصفهان

شاگردان بیغم دو هفته‌ای است که خارج از خانه بازی می‌کنند و ساری سومین شهری است که باید شاگردان بیغم خارج از خانه رو در روی آن‌ها قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، گیتی پسند هفته گذشته برابر شاهین کرمانشاه با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد و ازآنجایی‌که مس سونگون شکست خورد، اختلاف خود را با این تیم به ۲ رساند و با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیدارهای دو تیم همیشه با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است و بازی رفت این دو تیم در اصفهان نیز که با درگیری میان هواداران اصفهانی و رضا لک ایجاد شد، با تساوی ۴_۴ به اتمام رسید.

در آن سمت میدان شهروندی‌ها، هفته گذشته برابر دیگر نماینده اصفهان یعنی هایپر شاهین‌شهر شکست خوردند تا با ۳۲ امتیاز تیم ششم جدول باشند.

وجود کری خوانی زیاد میان هواداران دو تیم به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد؛ اما قطعاً حواشی زیاد از سوی دو تیم می‌تواند زیبایی بازی را کاهش دهد.

دو تیم اهداف خود را برای این بازی دنبال می‌کنند. گیتی پسندی‌ها نمی‌خواهند فاصله ۲ امتیازی خود را با مس از دست بدهند و منتظر لغزش مس هستند تا به صدر جدول دست پیدا کنند. در آن طرف نیز ساروی ها برابر هواداران خود همیشه بازی خوبی ارائه دادند و ازآنجایی‌که سن ایچ و حفاری با ۳۱ امتیاز پشت سر این تیم هستند به شدت احساس خط می‌کنند که جایگاه خود را در جدول از دست ندهند.

وظیفه قضاوت این بازی بر عهده ابراهیم مهرابی افشار به کمک اسماعیل کمربسته، وحید سلیمانی و ابراهیم آخوندی خواهد بود. علیرضا سهرابی نیز ناظر داوری این دیدار است.

هایپر شاهین‌شهر _ ملی حفاری اهواز

هایپری ها یک هفته‌ای است که مهرداد جابری را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کرده‌اند و امید دارند که روند رو به رشدی بگیرند.

شاگردان جابری هفته گذشته شهروند ساری را در شاهین‌شهر با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند تا با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گیرند.

در آن‌سوی میدان حفاری اهواز نیز که با یعقوب مراقی نتایج خوبی نگرفت، کیانوش علاسوند را به‌عنوان سرمربی معرفی کرد.

بازیکنان حفاری هفته گذشته در اهواز تیم مس سونگون را در یک بازی حیاتی شکست دادند، تا شروع خوبی با علاسوند داشته باشند و روحیه خوبی نیز برای ادامه فصل به دست آورند. حفاری در حال حاضر با ۳۱ امتیاز تیم هشتم جدول است.

بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول پا به میدان می‌گذارند. هایپر در صورت پیروزی می‌تواند تا دو پله در جدول صعود کند و شکست یا تساوی آن‌ها در این بازی تغییری در رتبه آن‌ها در جدول ایجاد نخواهد کرد. از طرف دیگر حفاری نیز می‌تواند با غلبه بر هایپر جایگاه خود را تا دو پله ارتقا بدهد.

حسین امیری به کمک علی احمدی، حمیدرضا طیب طاهری و هادی فراهانی وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارد. علی گشانی نیز ناظر داوری این دیدار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین