|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۲۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
با توجه به بازرسی های به عمل آمده از نانوایی های استان و تخلفات برخی واحداهای تولیدی نان از جمله؛ کم فروشی، وزن چانه، استفاده از افزودنی های غیرمجاز و ... با واحدهایی که تکرار تخلف داشته اند برخورد قانونی شده و نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام خواهد شد.
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز هرگونه افزایش قیمت شیرینی و آجیل و همچنین میوه شب عید را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: گشت‌های ویژه اصناف با هدف تنظیم بازار از امروز نسبت به نظارت بر بازار اقدام خواهند کرد.

جهانگیر شاهمرادی امروز یکشنبه ۲۴ آذر، در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار کرد: در آستانه شب یلدا نظارت بیشتر بر نحوه عرضه و فروش کالاهای افزایش می یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری البرز، وی افزود: با نظارت بر بازار فروش خشکبار طی دو ماه گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت آن بوده ایم. در این راستا به منظور عدم افزایش قیمت خشکبار اصناف موظف به تشدید نظارت و بازرسی بر بازار شب یلدا هستند.

بخش دیگری از سخنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به موضوع وضعیت کمی و کیفی تولید انواع نان در سطح استان اختصاص داشت.

وی در این رابطه تاکید کرد: در پی مصوبات کارگروه آرد و نان استان در خصوص تعیین قیمت انواع نان با هدف افزایش کیفی آن، بازرسی هایی از سوی تعزیزات، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

وی یادآور شد: با توجه به بازرسی های به عمل آمده از نانوایی های استان و تخلفات برخی واحداهای تولیدی نان از جمله؛ کم فروشی، وزن چانه، استفاده از افزودنی های غیرمجاز و ... با واحدهایی که تکرار تخلف داشته اند برخورد قانونی شده و نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام خواهد شد.

شاهمرادی تصریح کرد: احترام به حقوق شهروندان در راستای عرضه محصولات کیفی با هدف تامین سلامت مردم نکته حائز اهمیتی است که مدیران استان از آن کوتاه نخواهند آمد.

وی گفت: در این راستا هیچ همراهی با واحداهای متخلف انجام نشده و مجوز واحدهایی که تکرار تخلف داشته اند، ابطال خواهند شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین