|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۸۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
 پیشکسوت استقلال می‌گوید ماجرای استراماچونی و آبی‌پوشان پایتخت لوث شده است.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی بعد از پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان امروز بدون مربی پیروز شدند تا ثابت کنند بدون مربی هم قادر کار کردن هستند و موفق هم شدند. تصمیمات مدیریتی این تیم را یک مقدار اذیت کرده است و هنوز هم مشکلات گریبان گیر تیم است.

نوازی درباره اخبار متعدد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: از نظر بنده این موضوع کمی لوث شده است. نیامد هم نیامد. به هرحال باید یک مدیر قوی برای باشگاه آورده شود تا برای سرمربی جدید تصمیم گیری کند.

او در پاسخ به این سوال که استقلال با مربی ایرانی  ادامه خواهد داد یا خارجی گفت: بنده تصمیم‌گیرنده نیستم. اگر تصمیم دست من بود، خود به عنوان سرمربی کار می‌کردم. ابتدا باید یک مدیر لایق برای استقلال انتخاب کنند، مانند فتح‌الله‌زاده یا امثال او که واقعا مدیریت کند. باید به فکر هوادارها هم باشند. فرقی ندارد چه مدیری انتخاب شده باشد. باید کسی بیاید که لیاقت این باشگاه را داشته باشد. تازه ما یک تیم را مدیریت می‌کنیم، اگر چند ورزش دیگر هم در باشگاه بود چه می‌کردند. امیدوارم کسی را بیاورند که بتواند حواشی استقلال را کنترل کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین