|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۲۸۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
منصوریان که نمی خواست از سمت خود برکنار شود در بازی بعدی خود برابر نساجی مازندران موفق به شکست این تیم شد تا سه امتیاز دیگر کسب کرده و ۷ امتیاز از شرطی با هیئت مدیره را کسب کند.
  مهلت پنج بازی و ۱۰امتیازی منصوریان امروز با تساوی مقابل گل گهر به پایان رسید و باید دید آیا مدیران ذوب آهن تمایلی به ادامه همکاری با این سرمربی خواهند داشت یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مهلت پنج دیدار اش با بازی برابر گل گهر تمام شد و اکنون اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید در خصوص وضعیت او تصمیم گیری کنند.  

 به گزارش ایسنا، شرایط ماندن علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست برابر ماشین‌سازی‌ تبریز  در هاله ای از ابهام رفت.  

 هیئت مدیره باشگاه در جلسه ۵ ساعته با این مربی نام آشنای فوتبال ایران به تفاهمی برای ابقای او در این سمت رسیدند.

در این جلسه توسط هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن مقرر شد تا به طور مشروط و با توجه به  تعهدات علیرضا منصوریان به هیئت مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با او فرصت دهند.

شرط ماندگاری منصوریان کسب حداقل ۱۰ امتیاز در ۵ بازی آینده تیمش بود و در صورتی که نتواند موفق به کسب این امتیازات شود کل مبلغ قرارداد خود را به باشگاه بخشیده و از سمت سرمربیگری این تیم اصفهانی برکنار شود.

منصوریان در اولین بازی خود موفق به شکست فولاد خوزستان شد تا اولین امتیاز را کسب کند.

 پس از آن ذوب آهن برابر نفت مسجد سلیمان که تاکنون تن به شکست برابر تیم این داده است، نتیجه بهتر از تساوی کسب نکرد تا یک امتیاز دیگر ۱۰ امتیاز کسب شود.  

ذوب آهن در یک بازی خانگی برابر پرسپولیس تهران نتیجه مایوس کننده سه گل دریافت و در فولادشهر این بازی را واگذار کرد.

منصوریان که نمی خواست از سمت خود برکنار شود در بازی بعدی خود برابر نساجی مازندران موفق به شکست این تیم شد تا سه امتیاز دیگر کسب کرده و ۷ امتیاز از شرطی با هیئت مدیره را کسب کند.


در حالی که منصوریان خود را یک قدم به ابقا در سمتش می‌دید، اما در پنجمین دیدار عصر امروز برابر گل گهر به تساوی بدون گل دست یافت تا از ۱۰ امتیاز موفق به کسب ۸ امتیاز شود.


 حال باید دید اعضای هیئت مدیره باشگاه و همچنین مدیریت در جلسه بعدی هیئت مدیره چه تصمیمی را در خصوص سرمربی تیم فوتبال شان اتخاذ خواهند کرد.

آیا عدم کسب دو امتیاز دیگر را به او ارفاق یا منصوریان را از سمتش برکنار خواهند کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین