|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
این فراخوان از ۱۲ آذر آغاز شده است و شهروندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این ستاد اقدام به بارگذاری مدارک خود و ثبت نام به عنوان داوطلب سمت مدیریت محله‌های مختلف کنند.
  ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران (مدیریت محله) با صدور اطلاعیه‌ای مهلت فراخوان ثبت نام مدیران محله‌های تهران را تا ۲۷ آذر امسال تمدید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ستاد (مدیریت محله)، در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به استقبال داوطلبان سمت مدیریت محله از فراخوان انتخاب مدیران محله‌های شهر تهران و برخی مشکلات رخ داده در سایت ثبت نام، مهلت این فرخوان از ۲۲ آذر ماه امسال تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ تمدید می‌شود.

این اطلاعیه ادامه یافت: داوطلبان سمت مدیریت محله‌های مختلف در این مهلت زمانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند زیرا امکان تمدید مجدد فراهم نخواهد بود.

 اطلاعیه حاکیست: امید است که استقبال گسترده داوطلبان از این فراخوان زمینه را برای ارتقا کیفی نهاد مدیریت محله فراهم آورده و گامی در جهت افزایش عدالت و شفافیت در مدیریت شهری تهران باشد.

«مدیریت محله» ستاد راهبری مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران با صدور فراخوانی از همه شهروندان علاقه‌مند دعوت کرد تا برای احراز سمت مدیر محله‌های مختلف پایتخت داوطلب شوند.این نهاد در راستای شعار «تهران؛ شهری برای همه» در نظر دارد افراد شایسته احراز سمت مدیر محله را از طریق فراخوان عمومی و بررسی صلاحیت علمی و اجرایی این افراد از طریق یک فرایند ارزیابی تخصصی شناسایی و برای انتخاب به هیات امنای هر محله معرفی کند.هدف از این کار ارتقای کیفی نهاد مدیریت محله، ایجاد فرصت برابر برای همه افراد شایسته این سمت، مهیاکردن امکان برای فعالان اجتماعی و فرهنگی برای فعالیت در مقیاس محله‌ای و نیز شفافیت هر چه بیشتر در فرایند انتخاب مدیران محله است.

این فراخوان از ۱۲ آذر  آغاز شده است و شهروندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این ستاد اقدام به بارگذاری مدارک خود و ثبت نام به عنوان داوطلب سمت مدیریت محله‌های مختلف کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین