|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۲۸۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از هزینه اسکان، هزینه بلیط پرواز این تیم‌ها نیز از سوی ایران پرداخت می‌شود یا خیر، گفت: بله. تمامی هزینه‌های مربوط به بلیط پرواز، اسکان و ... توسط حامی مالی مسابقات پرداخت خواهد شد.البته استانداری خراسان شمالی نیز زحمات زیادی در این باره متحمل شده است.
 رییس سازمان لیگ کشتی از قطعی شدن حضور ۱۰ تیم خارجی در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد خبر داد و گفت: علاوه بر این بدنبال دریافت ویزا برای تیم‌های روسیه و بلاروس نیز هستیم.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت و گو با ایسنا، درباره تعداد نهایی تیم‌های حاضر در رقابت‌های کشتی ازاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد، اظهار کرد: در رشته آزاد حضور تیم‌های قرقیزستان، هند، چین، گرجستان و آذربایجان قطعی شده است. تیم‌های روسیه و بلاروس نیز آمادگی خود را دیر اعلام کردند اما در تلاشیم تا پروسه ادارای مربوط به صدور ویزا برای این دو تیم نیز انجام شود تا بتوانند در این رقابت‌ها حاضر شوند. روس‌ها ابتدا با حضور در این مسابقات مخالفت کردند اما با رایزنی‌هایی که داشتیم در نهایت اعلام کردند با تیم دیگری به ایران می‌آیند، حتی تصاویر گذرنامه‌های خود را نیز ارسال کرده‌اند که امیدوارم با توجه به زمان اندک تا آغاز این رقابت‌ها، مشکلی در صدور ویزا برای روس‌ها بوجود نیاید.

رییس سازمان لیگ کشتی افزود: در رشته فرنگی نیز تیم‌های کوبا، هند، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان به ایران می‌آیند که در این میان تیم آذربایجان با ترکیب نفرات اصلی خود که قهرمان و نایب قهرمانان جهان هستند به ایران می‌آیند. حضور تیم کوبا در این رقابت‌ها برای ما مهم بود، آن‌ها اعلام کردند بخاطر اینکه به ایران آمدیم و جام جهانی لغو شد توان پرداخت هزینه‌ها را نداریم که ما قبول کردیم حاضریم تمامی هزینه‌های حضور تیم کوبا در ایران را پرداخت کنیم.

وی درباره آمادگی میزبان این مسابقات نیز، گفت: شرایط برای میزبانی بجنورد از این رقابت ها کاملا فراهم است و درصددیم این رقابت‌ها را با شرایطی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در ایران برگزار کنیم. از جمله ویژگی‌های این دوره از رقابت‌ها این است که مسابقات بین المللی در منطقه‌ای کم برخوردارتر که تاکنون هیچ سبقه‌ای در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی نداشته برگزار می‌شود. تمامی مسئولان استانی بسیج شده اند و مشتاقانه منتظر میزبانی این رقابت‌ها هستند.

مسئول برگزاری رقابت های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های جهان درباره تعداد تیم‌های داخلی حاضر در این رقابت‌ها نیز گفت: در رشته آزاد تیم‌های دانشگاه آزاد، اترک و بازار بزرگ و در رشته فرنگی نیز حضور تیم بازار بزرگ قطعی است. در صددیم شرایط را برای حضور تیم سینا صنعت ایذه در این رقابت‌ها فراهم کنیم، اگر این اتفاق میسر نشد تیم سیرجان جایگزین سینا صنعت می‌شود و تیم دانشگاه آزاد نیز یکی دیگر از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از هزینه اسکان، هزینه بلیط پرواز این تیم‌ها نیز از سوی ایران پرداخت می‌شود یا خیر، گفت: بله. تمامی هزینه‌های مربوط به بلیط پرواز، اسکان و ... توسط حامی مالی مسابقات پرداخت خواهد شد.البته استانداری خراسان شمالی نیز زحمات زیادی در این باره متحمل شده است.

رییس سازمان لیگ کشتی در ادامه درباره اعتراض کشتی‌گیران تیم هیات خراسان جنوبی بخاطر عدم دریافت مطالباتشان برای حضور در لیگ کشتی فرنگی، گفت: تمامی مبلغی که در سازمان لیگ ثبت شده به کشتی‌گیران این تیم پرداخت شده و ما مسئولیتی در قبال توافقات خارج از مبالغ ثبت شده نداریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین