|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
این کارشناس رسمی که قرار بود در پرونده با موضوع انتقال آب از جنگل های علی آباد به شاهرود نظر کارشناسی اعلام کند، به یکی از طرفین پرونده گفته بود حاضر است در ازای دریافت سه سکه تمام بهار آزادی، نظر کارشناسی محیط زیستی به نفع او صادر کند که با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارشناس هنگام دریافت رشوه دستگیر شد.
  رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یکی از کترشناسان رسمی دادگستری گلستان در خصوص پرونده جنجالی انتقال آب خبرداد.

هادی هاشمیان بعدازظهر سه شنبه در خصوص پرونده انتقال آب اظهارکرد: یک کارشناس در ازای صدور نظر کارشناسی غیرواقع در یک پرونده زیست محیطی گلستان که مدت ها درباره آن جنجال وجود داشت از یکی از طرفین پرونده رشوه گرفت که دستگیر شد.

هاشمیان بیان کرد: این کارشناس رسمی که قرار بود در پرونده با موضوع انتقال آب از جنگل های علی آباد به شاهرود نظر کارشناسی اعلام کند، به یکی از طرفین پرونده گفته بود حاضر است در ازای دریافت سه سکه تمام بهار آزادی، نظر کارشناسی محیط زیستی به نفع او صادر کند که با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارشناس هنگام دریافت رشوه دستگیر شد.

وی گفت: متهم کارمند اداره منابع طبیعی استان است و در عین حال کارشناس رسمی در امور منابع طبیعی و محیط زیست بود.

هاشمیان بیان کرد: این فرد به اتهام تحصیل مال از طریق مال نامشروع بازداشت شد و با قرار تامین مناسب تا تکمیل تحقیقات فعلا آزاد است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین