|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۲۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۹
رییس جمهوری سوریه تاکید کرد که شرایط کنونی فضای مناسبی را برای مقابله با تروریست ها که بین مرزهای لبنان و سوریه درتحرک هستند، ایجاد کرده است.
« بشار اسد» رییس جمهوری سوریه در دیدار با سرتیپ ستاد «جمیل السید» فرمانده سابق نیروهای امنیت عمومی لبنان، بر ضرورت هماهنگی ارتش های لبنان و سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، جمیل السید روز یکشنبه با صدور بیانیه ای ، خاطرنشان کرد که با رییس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و با وی در باره اوضاع لبنان و سوریه و همچنین منطقه رایزنی و گفت وگو کرده است.

دراین بیانیه آمده است:بشار اسد به تحولات مثبت درسوریه وموفقیت های ارتش این کشور در رویارویی با تروریست ها اشاره کرد و گفت که این موفقیت ها فضای مناسبی را برای حل سیاسی بحران سوریه فراهم کرده است.
در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: رییس جمهوری سوریه تاکید کرد که شرایط کنونی فضای مناسبی را برای مقابله با تروریست ها که بین مرزهای لبنان و سوریه درتحرک هستند، ایجاد کرده است.

براساس این بیانیه ، بشار اسد اظهارداشت که هماهنگی بین ارتش های سوریه و لبنان در مقابله با تروریسم می تواند به کاهش مشکلات امنیتی دو کشور منجر شود و به تقویت امنیت و ثبات در لبنان کمک کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین