|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴
کد خبر: ۲۸۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
فاطمه رهبر نماینده ادوار مجلس و عضو شورای ائتلاف، که در این دوره انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کرده است، در گفتگویی با خبرآنلاین، درباره دلایلش برای کاندیداتوری در این دوره انتخابات، گفت: بعد از فرمایش رهبری درباره نهضت ثبت نام دودل شده بودم که بیایم یا خیر، اما پس از مشورت هایی با دوستان و بزرگان به تصمیم قاطع رسیدم.
 عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تلاش های این شورا برای همراه کردن پایداری ها ادامه دارد، اگر چند لیست از دل این جریان بیرون بیاید، احتمال شکسته شدن آرا وجود دارد.

فاطمه رهبر نماینده ادوار مجلس و عضو شورای ائتلاف، که در این دوره انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کرده است، در گفتگویی با خبرآنلاین، درباره دلایلش برای کاندیداتوری در این دوره انتخابات، گفت: بعد از فرمایش رهبری درباره نهضت ثبت نام دودل شده بودم که بیایم یا خیر، اما پس از مشورت هایی با دوستان و بزرگان به تصمیم قاطع رسیدم.

وی افزود: البته فعلا در حد ثبت نام است، چون در تهران باید لیست داده شود تا مردم به آن جریان فکری اعتماد کرده و رای بدهند. من عضو شورای حزب موتلفه و عضو شورای وحدت نیروهای انقلابی هستم و در آن شورا به همه اعضا که دستی بر آتش دارند، توصیه شده تا در انتخابات شرکت کنند.

تلاش شورای ائتلاف برای همراه کردن پایداری ها با خود

وی درباره احتمالات برای به وحدت نرسیدن شورای ائتلاف با جبهه پایداری تصریح کرد: شورای ائتلاف گفتگوهایی با پایداری ها انجام داده و بازهم در حال رایزنی است تا وحدت در نتیجه حاصل شود. امیدواری هایی هم وجود دارد.

وی درباره اما و اگرهای پایداری ها برای پیوستن به شورای ائتلاف تاکید کرد: رایزنی ها در حال انجام است، اما نمی توانم درباره نتیجه آن صحبت کنم. تلاش مان این است که در نهایت یک لیست از درون جریان اصولگرا بیرون بیاید.وحدت و رسیدن به یک لیست رمز پیروزی در انتخابات است. نباید با دادن چند لیست آرا شکسته شوند. البته شیرینی انتخابات به تغییرات لحظه آخری است. خود من در انتخابات مجلس ششم کاندیدا شدم و رای نیاوردم اما در دوره هشتم و نهم رای آوردم ولی در مجلس دهم باز رای مردم را کسب نکردم.

آخرین دیدار با احمدی نژاد را به یاد نمی آورم

فاطمه رهبر درباره ورود احمدی نژادی ها به انتخابات و آخرین دیدارش با رئیس جمهور سابق، گفت: به خاطر ندارم آخرین باری که آقای احمدی نژاد را دیده‌ام، چه زمانی بوده است. در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، در سفرهای استانی به تهران و دیدارهای رسمی بین دولت و مجلس آقای احمدی نژاد را می‌دیدم و فقط یکبار برای یک مشورت کاری در ارتباط با آموزش و پرورش به دفتر ایشان رفتم.

وی در خصوص اینکه آیا مدیران و چهره های نزدیک به احمدی نژاد شانسی برای حضور در مجلس بعدی دارند، گفت:من جزو نمایندگان نزدیک به احمدی نژاد نبودم، ارتباطی هم با ایشان ندارم. از همان ابتدا نیز عضو حزب موتلفه‌ی اسلامی بودم و حتی توصیه شده هم نبوده‌ام.

وی ادامه داد: در دورۀ اول دولت ایشان، اعتقاد داشتیم آقای احمدی نژاد نامزد اصولگرا هستند و در دورۀ دوم که خط فکری ایشان از اصولگرایان فاصله گرفت، خیلی‌ها از آقای احمدی نژاد فاصله گرفته و در تقابل با او قرار گرفتند. تمام وزیران دولت نهم و دهم افرادی پاک دست و کارآمد هستند و شورای نگهبان آن‌ها را به جرم کار در دولت قبلی رد صلاحیت نمی‌کند مگر آنکه مسائل حاشیه‌ای داشته باشند که شامل همه افراد است.

ائتلاف بین اصلاح طلبان و اصولگرایان مانند قاطی کردن آب با روغن است

عضو شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به پیشنهاد برخی اصلاح طلبان برای ارائه لیست مشترک بین اعتدالیون دو جریان، گفت: من معتقدم این پیشنهاد مانند قاطی کردن آب با روغن است. در یکی دوسال اخیر، بسیاری از مسائل از سمت اصلاح طلبان مشخص شد، اختلاف بسیار جدی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود دارد که امکان ائتلاف را از بین می برد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین