|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۸۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
 سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: با اصرار آیت الله موحدی کرمانی داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از تهران شدم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم پس از ثبت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان  درباره دلایل ثبت نامش از حوزه تهران اظهار کرد:  من واقعا نمی خواستم داوطلب بشوم ولی امروز صبح آیت الله موحدی کرمانی با من تماس گرفته و اصرار بلیغ کردند تاداوطلب شوم.من عذر خود را گفتم که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم و گرفتاری های من در مجمع برایم کافی است ولی وی کوتاه نیامد.

وی ادامه داد: من از وی خواستم استخاره کند و آیت الله  موحدی گفتند از آیه " یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ" بهتر می خواهی؟ با این حال من گفتم من را معاف کنید که آیت الله به من گفتند الان ثبت نام کنید اگر بعدا خواستید انصراف دهید.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه براساس تکلیف آیت الله موحدی کرمانی آمدم، تصریح کرد: احتمال ائتلاف جبهه پایداری با اصولگرایان افزایش یافته و این کمک می کند که فقط یک لیست از اصولگرایان منتشر شود. اگر لیست ها بیشتر شود، موجب تقسیم آرا می شود.

وی با استقبال ازثبت نام قالیباف در انتخابات مجلس گفت: نمی توانم پیش بینی کنم که وی رئیس مجلس می شود. به نظر می رسد جریان اصولگرا بیشترین کرسی ها را در پارلمان بدست آورند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین