|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۲۸۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
مردم فهیم، با ایمان و متدین ما در این مرحله برای استفاده از اختیار خود، به نهایت رساندن تاثیر گذاری خود و هم برای پاسخ دادن به کسانی که ایران امن و توسعه یافته را نمی خواهند، حتما حضور خوبی خواهند داشت.
 وزیر کشور با اشاره به ثبت نام دو هزار و ۷ صد بیست و دو نفر در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمار ثبت نامی ها تا این لحظه حدود 14 هزار نفر است که نسبت به دوره قبل حدود 2 هزار نفر بیشتر ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران درباره امکان تمدید فرصت ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رأس ساعت ۱۸ امروز درب همه مراکز ثبت‌نام بسته می‌شود و ما امیدوار هستیم با توجه به  ثبت نام تا ساعت ۲۴ امروز فرایند ثبت نام از همه داوطلبان به طور کامل انجام شود. ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان روز جاری به اتمام می‌رسد اما ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: آمار ثبت نامی ها تا این لحظه حدود 14 هزار نفر است که نسبت به دوره قبل حدود 2 هزار نفر بیشتر ثبت نام کردند. در تهران نیز تاکنون 2722 نفر ثبت نام کردند.

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به اعتراضات اخیر نسبت به اصلاح قیمت سوخت، آیا مردم مشارکت خواهندداشت؟ خاطر نشان کرد: وقتی می گوییم مردم یعنی با 80 میلیون نفر جمعیت ایران طرف هستیم؛ علی رغم اینکه ممکن است عده‌ای نقد و اعتراض داشته باشند، اما مردم ما اهل تفکیک هستند و می دانند اگر بخواهند مشکل حل شود و وضعیت مناسب شود به دست خودشان این اتفاق می‌افتد.

رحمانی فضلی افزود: مردم فهیم، با ایمان و متدین ما در این مرحله  برای استفاده از اختیار خود، به نهایت رساندن تاثیر گذاری خود و هم برای پاسخ دادن به کسانی که ایران امن و توسعه یافته را نمی خواهند، حتما حضور خوبی خواهند داشت.

وزیر کشور در پایان اظهار کرد: پیش از ثبت نام‌ها نیز عده‌ای درباره اینکه آیا نامزدهای ثبت نام در انتخابات به نسبت گذشته افزایش پیدا خواهند کرد یا خیر، سوالاتی از من می‌پرسیدند؛ آن زمان هم همین پاسخی که الان دادم را دادم؛ حالا هم دیدید که به این تعداد 2 هزار نفر اضافه شده است؛ در نتیجه مشارکت نیز افزایش خواهد یافت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین