|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: این موضوع هرگز اجرایی نخواهد شد و رهبری فلسطین در مقابل یهودی‌سازی و اقدامات آمریکا دست بسته و بی‌تفاوت نخواهد ماند.
 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به طرح‌های ادامه‌دار آمریکا در اراضی فلسطینی به عنوان زمینه‌ای برای اجرای طرح "معامله قرن" هشدار داد و گفت تشکیلات خودگردان جلوی این گونه اقدامات ضد فلسطینی آمریکا می‌ایستد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در شهر رام‌الله، خاطرنشان کرد: اسرائیل به حملات خود علیه ملت فلسطین به ویژه در شهر قدس اشغالی ادامه می‌دهد که آخرین آن بازداشت کادر روزنامه‌نگاران فعال در تلویزیون فلسطین در روز جمعه بود.

محمود عباس در ادامه افزود: توافقاتی میان ما و اسرائیلی‌ها وجود دارد مبنی بر این که موسسات فلسطینی باید همگی در قدس به طور عادی فعال باشند و همچنین هر موسسه فلسطینی در هر مکانی در نوار غزه و کرانه باختری فعالیت کند اما اسرائیل مانع فعالیت همه موسسات فلسطینی می‌شود که این اقدامات تاکیدی بر آن است که معامله قرن، جزء به جزء اجرا می‌شود.مسأله دیگر تاسیس بیمارستان آمریکایی در نوار غزه است که تجهیزات آن ارسال شده است و این امر در کنار تصمیمات دیگری چون تاسیس فرودگاه بیانگر این مساله است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: این موضوع هرگز اجرایی نخواهد شد و رهبری فلسطین در مقابل یهودی‌سازی و اقدامات آمریکا دست بسته و بی‌تفاوت نخواهد ماند.

از سوی دیگر، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا به شخصیت‌های عالی‌رتبه اردنی که با وی دیدار داشتند، گفت که تمایل دارد سطح هماهنگی با اردن را در همه سطوح و همه نهادها به بالاترین سطح ممکن برساند.

 محمود عباس، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را "بی‌پروا و بی‌باک" توصیف کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین