|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۸۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
منصوریان تلاش می‌کند انرژی مثبتی به بازیکنان داده و نکات مثبت را به بازیکنان انتقال بدهد ولی متاسفانه بدشانس بودیم و پرسپولیس هم بهتر از ما بازی کرد و پیروزی حق آنها بود.
 بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه بدشانس بودیم و پرسپولیس هم بهتر از ما بازی کرد و پیروزی حق آنها بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری پس از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی متاسفانه برای ما اصلا خوب نبود و نتیجه را واگذار کردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ آنها نتیجه قابل قبولی گرفتند. متاسفانه آن چیزهایی که منصوریان در تمرین از ما می‌خواهد را انجام نمی‌دهیم و نمی‌دانم چطور باید جواب هواداران را بدهیم. از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: منصوریان تلاش می‌کند انرژی مثبتی به بازیکنان داده و نکات مثبت را به بازیکنان انتقال بدهد ولی متاسفانه بدشانس بودیم و پرسپولیس هم بهتر از ما بازی کرد و پیروزی حق آنها بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری بازی با پرسپولیس تصریح کرد: : پنالتی پرسپولیس که صددرصد درست بود و داوری هیچ مشکلی نداشت، تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد. در باخت ما اصلا داور مقصر نبود. باید تلاش کنیم  بتوانیم جبران کنیم. جایگاه ذوب‌آهن اینجای جدول نیست. هم بازیکنان و هم کادرفنی تلاش می‌کنیم تا تیم را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم. بازی کردن بازیکنان نظر سرمربی تیم است و هر بازیکنی که صلاح باشد بازی می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین