|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۸۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
ساعتی بعد از شکست شهرخودروی مدعی قهرمانی در آزادی و رسیدن استقلال به صدرجدول رده بندی پس از مدت‌ها، گزارشگر این مسابقه که از شبکه سوم سیما پخش زنده داشت مورد حمله هواداران عصبانی قرار گرفت.
 گزارشگر بازی استقلال - شهرخودرو در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر با توهین به باشگاه تهرانی مورد حمله طرفداران این تیم قرار گرفته است.

 مسابقه هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی برای استقلال تهران اهمیت فراوانی داشت. هواداران تیم استقلال که پس از شش برد متوالی برابر سپاهان اصفهان متوقف شده بودند در مسیر حضور بین تیم‌های مدعی تیمشان را تنها نگذاشتند و استقبال پرشوری از این بازی خانگی داشتند. هواداران تیم استقلال که برای ورود به استادیوم با مشکلاتی رو به رو شده بودند با تاخیر وارد استادیوم شدند و پس از حضور روی سکوها به تشویق بی امان تیم تحت هدایت آندره آ استراماچونی پرداختند.

پیش از گرم کردن بازیکنان و هنگام حضور آنها برای آخرین تمرین پیش از آغاز مسابقه در چمن ورزشگاه آزادی تشویق‌ها به شدت پیگیری شد و آنها منتظر آغاز بازی بودند تا به همین روند برای تشویق تیم درخشان این روزهای آندره آ استراماچونی ادامه بدهند. استقلال این مسابقه را برتری پشت سر گذاشت و اگرچه تصاویر بسیار دقیق از روی سکوها منتشر نشد اما انتظار یک فیلم بعد از مسابقه حسابی کام هواداران را تلخ کرد.

ساعتی بعد از شکست شهرخودروی مدعی قهرمانی در آزادی و رسیدن استقلال به صدرجدول رده بندی پس از مدت‌ها، گزارشگر این مسابقه که از شبکه سوم سیما پخش زنده داشت مورد حمله هواداران عصبانی قرار گرفت.

ماجرا چیست؟

اتفاق جنجالی که حالا خشم هواداران را به دنبال داشته بین دو طبقه ورزشگاه آزادی، جایی که قرار بود احمدی گزارش بازی را  برعهده داشته باشد، رخ داده است. ویدیوی منتشر شده از ورزشگاه نشان می‌دهد گزارشگر 38 ساله چند ثانیه قبل از ورود بازیکنان دو تیم برای مراسم پیش از بازی مرتکب خطایی شده که اگر مورد بخشش قرار بگیرد هرگز فراموش نخواهد شد. تصاویر ضبط شده به وضوح نشان می‌دهد وقتی هواداران با کری خوانی برای تیم پرسپولیس با فریاد یکصدا تیم‌شان را تشویق می‌کردند احمدی در نقش هوادار تیم‌های رقیب استقلال ظاهر می‌شود تا به زعم خودش با به کار بردن کلمات ناشایستی به عنوان یک گزارشگر فضای استودیو را تلطیف کرده باشد.

صدا و سیما عذرخواهی می‌کند؟

توهین احمدی به باشگاه استقلال در حالیکه او به عننوان کارمند صدا و سیمای ملی گزارش این مسابقه را برعهده داشته است، سبب شده تا هواداران استقلال بسیار خشمگین بوده و توان هضم این ماجرا را نداشته باشند. اینکه چطور ویدیو به فضای مجازی رسیده تا به سرعت دست به دست بچرخد مشخص نیست؛ اما صدای احمدی بعد از اینکه دو مرتبه توهینش را با تمسخر و خنده تکرار می‌کند و بعد از آن از حضور رضا عنایتی به عنوان کارشناس در برنامه "فوتبال برتر" استقبال می‌کند، مانند روز مشخص است در حالیکه به خیال برخی او شاید طرفدار استقلال بوده حالا یکی از اشخاصی خواهد بود که روی سکوها توسط همان هواداران مورد حمله قرار بگیرد.

رفتار دور از ذهن احمدی سبب شده تا تمامی طرفداران خواستار محاکمه سریع این گزارشگر باشند و عذرخواهی صدا و سیما بابت رفتار او را شاهد باشند. رفتار او حتی ممکن است برای مدتی احمدی را از قاب تلویزیون کنار بگذارد و او شامل محرومیت هم بشود. تا به این لحظه، صدا و سیما، باشگاه استقلال و حتی احمدی واکنشی به این ماجرا نداشته‌اند و باید منتظر اخباری در این رابطه در ساعات یا حتی روزهای آینده باشیم.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین