|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۸۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
این پنالتی به درستی اعلام شد چون علیپور زمانی که با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد، مسیر توپ را تغییر داد و در ادامه با بی دقتی دروازه‌بان، نقش بر زمین شد. بنابراین این پنالتی درست بود.
 کارشناس داوری فوتبال ایران معقد است بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن قضاوت بدون ایرادی انجام داده است.

پیروز سیف الله در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار کرد: در کل معقتدم بیژن حیدری قضاوت خوبی در این دیدار داشت. او به خوبی بازی را مدیریت کرد و از کارت زرد و آوانتاژ هم به خوبی استفاده کرد تا بازی را مدیریت کند. من فکر می‌کنم انتخاب داور از خود بازی مهم تر است و برای این بازی گزینه خوبی انتخاب شده بود.

وی درباره صحنه پنالتی پرسپولیس هم گفت: این پنالتی به درستی اعلام شد چون علیپور زمانی که با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد، مسیر توپ را تغییر داد و در ادامه با بی دقتی دروازه‌بان، نقش بر زمین شد. بنابراین این پنالتی درست بود.

او در ادامه درباره صحنه مشکوکی که درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و مطهری نقش بر زمین شد هم گفت: داور در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و دستور به ادامه بازی داد چون زمانی که بازیکن ذوب‌آهن صاحب توپ می‌شود، پس از زدن ضربه با بازیکن پرسپولیس برخورد می‌کند. به همین خاطر اصلا خطایی رخ نداد. فوتبال یک بازی درگیرانه است و اینگونه برخوردها طبیعی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین