|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۸۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مشکل عمده این است که ما بین این بازی‌ها نمی‌توانیم خیلی قوی و محکم کار کنیم. این طبیعی است که بعضی از بازیکنان که از مصدومیت برمی‌گردند به مشکل می‌خورند. در بازی امروز مصطفی احمدی را در اختیار نداشتیم چون مصدوم بود. او در ۵ بازی اخیر یکی از بهترین بازیکنان ما بود.
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بازیکنانش برای قرار گرفتن در ترکیب باید خودشان را به او تحمیل کنند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان بیان کرد:‌ به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازی راحتی نبود. زمانی که پیکان را آنالیز کردم به این نتیجه رسیدم که با تیم بسیار خطرناکی بازی داریم. مشکلات زیادی برای سپاهان پرسپولیس ایجاد کرده بودند. چیزی که از بازیکنانم خواسته بودم را انجام دادند. نیمه اول یک پرس بسیار خوب انجام دادند.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم وقتی نتیجه بازی به نفع ما بود تیم کمی عقب نشست. واقعا سخت است که ۹۰ دقیقه یک پرس عالی انجام دهید. این برای همه تیم‌ها طبیعی است. من به خاطر این برد بسیار بزرگ خوشحالم. ممکن است پیکان از دور تیم خیلی بزرگی نباشد اما بازی‌هایی که از آن‌ها آنالیز کردم نشان داد که تیم بسیار خطرناکی هستم.   هر توپی را در خط دفاعی و هنگام بازی‌سازی از دست می‌دادیم، خیلی سخت ما را تنبیه می‌کردند. یک بار دیگر نشان دادیم با همه مشکلاتی که داریم تیم بسیار خوبی هستیم.

اسکوچیچ درباره فاصله کم بین مسابقات هم توضیح داد: این فاصله کم خیلی مشکلی برای ریکاوری به وجود نمی‌آورد چون فاصله زمانی مناسبی بین هر بازی وجود دارد. مشکل عمده این است که ما بین این بازی‌ها نمی‌توانیم خیلی قوی و محکم کار کنیم. این طبیعی است که بعضی از بازیکنان که از مصدومیت برمی‌گردند به مشکل می‌خورند. در بازی امروز مصطفی احمدی را در اختیار نداشتیم چون مصدوم بود. او در ۵ بازی اخیر یکی از بهترین بازیکنان ما بود. با همه مشکلاتی که داریم واقعا خوب کار می‌کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا میلاد جهانی مشکلی برای بازی داشت هم گفت: او هم مثل بقیه بازیکنان است و من با چشم‌های خودم آن‌ها را می‌بینم. او شانس یکسانی مثل بقیه بازیکنان برای بازی کردن دارد. زمانی که تعویض انجام می‌دهم به فکر جهانی نیستم و به فکر صنعت نفت هستم. او هم مثل بقیه بازیکنان من است. من آن‌ها را برای بازی کردن انتخاب نمی‌کنم بلکه بازیکنان من را مجاب می‌کنند تا از آن‌ها استفاده کنم. عملکرد بازیکن است باعث بازی کردن می‌شود. من مشکلی با کسی ندارم. هیچ‌وقت از بازیکنان چیزی را که در توانشان نیست نمی‌خواهم. هر کسی باید کار کند و ما یک تیم هستیم. جهانی سه روز پیش گفته بود می‌خواهم بروم، به نظر شما باید به او بازی می‌دادم؟ حتی من به این صحبت او توجهی نکردم. ما امروز بدون بال بازی کردیم. بال‌های ما در کارهای دفاعی قوی‌تر بازی کردند ولی جهانی از این دسته بازیکنان نیست که در این کار به درد ما بخورد.

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: برای چی با او اجازه رفتن بدهم؟ او باید مثل بقیه بازیکنان حرف نزد و تلاش کند. بعضی از بازیکنان این‌جا مثل خانم‌ها هستند. از خانم‌ها عذرخواهی می‌کنم. وقتی بازی نمی‌کنند شروع می‌کنند به گریه کردن. آن‌ها باید کار و تلاش کنند. جهانی بعد از بازی با ترکتور هم برابر نساجی و هم برابر پرسپولیس بازی کرد. هر مسابقه‌ای چیز متفاوتی می‌خواهم. گاهی اوقات نیاز داریم با دو بازیکن پشت مهاجم بازی کنیم و آن زمان از او استفاده می‌کنم. کناره‌های پیکان خوب بازی می‌کردند و من مجبور بودم تیمم را با ۳ هافبک به زمین بفرستم. من نباید این را توضیح دهم.

اسکوچیچ درباره بختیار رحمانی هم توضیح داد: زانوی او مشکل پیدا کرده است. او در تمرینات مصدوم شد. اگر بخواهم بازیکنی را بازی دهم باید در سلامت کامل باشد اما قبل از اینکه به بازیکنان فکر کنم به تیمم فکر می‌کنم.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی ایران شود هم بیان کرد: من رئیس فدراسیون نیستم. این شغل من نیست. من مربی صنعت نفت آبادان هستم.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در دقایق پایانی بازی عقب می‌کشد هم توضیح داد:‌ این در فوتبال اتفاق میفتد. گاهی اوقات تیم‌های بزرگ هم ممکن است جلو باشند و گل بخورند و بازی مساوی شود اما ما امروز یک گل بشتر از حریف زدیم و باید خوشحال باشیم. من این‌جا هستم تا انتقادات شما را بشنوم. اگر انتقاد خوب باشد من تشکر می‌کنم. باید این را درک کنیم که بازیکنان ما در شرایط سختی تلاش می‌کنند و مشکلات بسیار زیادی دارند که نمی‌خواهم راجع به آن‌ها حرف بزنم. ۵ ماه است که دفاع وسط نداریم. این را می‌دانستید؟



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین