|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۸۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
در درقیقه ۸۱ این دیدار روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه پرسپولیس منظمی فرصت خوبی به دست آورد تا اخلاف را کم کند اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.
 تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پر گل برابر ذوب‌آهن، طلسم ۹ساله نبردن برابر این تیم در اصفهان را شکست و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس بود این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر تیم قرمزپوش میدان به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی ترابی در دقایق ۱۴ و ۶۵ و علی علیپور در دقیقه ۵۷ گلزنی کردند.

نیمه نخست این دیدار با بازی تهاجمی پرسپولیس همراه بود. البته شاگردان منصوریان هم در دقایق ابتدای بازی فرصت خوبی به دست آوردند اما شوت قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۱۰ در اختیار رادوشوویچ قرار گرفت.

گل: درادامه پرسپولیس در دقیقه ۱۳ روی پاس مهدی شیری و حرکت علی علیپور درون محوطه جریمه ذوب‌آهن، صاحب پنالتی شد که مهدی ترابی در دقیقه ۱۴ با استفاده از این فرصت، گل نخست پرسپولس را به ثمر رساند.

در ۱۵ دقیقه دوم این بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما عملکرد خوب مدافعان ذوب‌آهن اجازه گلزنی را به شاگردان کالدرون نداد. در این شرایط باز هم سفیدپوشان ذوب‌آهن سعی داشتند موقیت گل ایجاد کنند که روی یکی از همین فرصت‌ها ارسال ارسلان مطهری در دقیقه ۲۴ فرصت بسیار خوب گلزنی به دست آورد که شوت پای راست او به آرامی در اختیار رادوشوویچ قرار گرفت.

در ادامه این دیدار شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم و بیشتر اواخر نیمه نخست، در میانه میدان در جریان بود. با این حال شاگردان منصوریان روی یکی دو صحنه سعی داشتند از جناح راست فرصت‌های گلزنی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند که در این کار ناموفق بودند. با این حال پرسپولیسی‌ها یک فرصت بسیار خوب در دقیقه ۳۶ به دست آوردند اما شوت پای چپ وحید امیری راهی به دروازه پیدا نکرد و به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۴۰ این دیدار باز هم ذوب‌آهنی‌ها فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آوردند و این‌ بار کریسانتوس درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او را رادوشوویچ دفع کرد تا ذوب‌آهن به گل نرسد.

در آغاز نیمه دوم این دیدار، ارسلان مطهری روی یک پاس در عمق، با رادوشوویچ تک به تک شد اما با دخالت بشار رسن، مطهری نتوانست از این فرصت استفاده کند. البته روی این صحنه ذوب‌آهنی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور بازی دستور به ادامه بازی داد.

گل: در ادامه در دقیقه ۵۷ روی پاس خوب وحید امیری، علی علیپور وارد محوطه جریمه ذوب‌آهن شد و با یک شوت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۱ این دیدار نیز برای پرسپولیس بسیار خطرناک بود. روی یک ضربه کرنر، توپ روی سر ارسال مطهری فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با واکنش خوب رادوشوویچ راهی کرنر شد.

گل: پرسپولیسی‌ها که بازی را در نیمه دوم هجومی ادامه دادند و در دقیقه ۶۵ باز هم به گل رسیدند. روی پاس احمد نورالهی، ترابی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

سفیدپوشان ذوب‌آهن که سه بر صفر عقب بودند، سعی داشتند با طرحی حملاتی دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند. روی یکی از همین فرصت‌ها، در دقیقه ۶۹ محمد نژادمهدی، حرکتی را از سمت راست آغاز کرد، اما ارسال او به محوطه جریمه پرسپولیس، مستقیم به بیرون رفت.

در ادامه این دیدار باز هم پرسپولیسی‌ها این فرصت را داشتند که دروازه ذوب‌آهن را باز کنند. شاگردان کالدرون که روی پاس‌های بلند حساب باز کرده بودند، در دقیقه ۷۵ توسط بشار رسن می‌توانستند دروازه ذوب‌آهن را باز کنند اما ضربه چیپ رسن با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

در درقیقه ۸۱ این دیدار روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه پرسپولیس منظمی فرصت خوبی به دست آورد تا اخلاف را کم کند اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

برای پرسپولیس در این دیدار بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی (کنعانی‌زادگان ۸۴)، بشار رسن، مهدی ترابی (۸۳ کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری (۸۲ محمد نادری) و علی علیپور به میدان رفتند.

ذوب‌آهن نیز با ترکیب معراج اسماعیلی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (۷۸ علیرضا منظمی) ، دانیال اسماعیلی فر، ماکائولی کریسانتوس (۵۹ محمدرضا خلعتبری) ، مسعود ابراهیم زاده (۶۰ حمید ملکی) ، امیرارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور بازی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین