|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۸۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر شروع شده و با توجه به مهلت تمدید شده داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ ساعت ۲۴ امشب ۱۴ آذرماه به پایان می رسد و این مهلت تمدید نمی شود.

حسین توکلی  افزود: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ ساعت ۲۴ امشب ۱۴ آذرماه به پایان می رسد و به داوطلبانی که تاکنون در آزمون دکتری ثبت نام نکرده اند اکیدا توصیه می شود در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر شروع شده و با توجه به مهلت تمدید شده داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۴ آذر تعداد ۱۳۰ هزار و ۷۳۷ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری تخصصی در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی Ph.D در روز جمعه ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین