|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۸۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
استراماچونی در نیم‌فصل دو بازیکن به باشگاه معرفی کرده است و باید در نیم‌فصل این تیم تقویت شود. استقلال لیگ قهرمانان ‌آسیا را در پیش دارد و امیدوارم بازیکنان خوب و باکیفیتی به تیم بیاید.
 بازیکن پیشین استقلال معتقد است که آبی‌ها باید در نیم‌فصل چند بازیکن خوب بگیرند تا تقویت شوند.

به گزارش ایسنا، آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال پس از پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تفکری که استرماچونی داشت، توانست حملات حریف را خنثی کند. استقلال در این بازی پرس خوبی داشت و توانست به پیروزی برسد. در این بازی استقلال باید به هر شکلی که بود سه امتیاز را می‌گرفت و در نهایت به بهترین شکل گرفت. استقلال با این روند مطمئنا قهرمان لیگ برتر می‌شود.

او ادامه داد:‌ استراماچونی در نیم‌فصل دو بازیکن به باشگاه معرفی کرده است و باید در نیم‌فصل این تیم تقویت شود. استقلال لیگ قهرمانان ‌آسیا را در پیش دارد و امیدوارم بازیکنان خوب و باکیفیتی به تیم بیاید.

او درباره مطالباتی که از استقلال دارد گفت: من باید مالیاتم را پرداخت کنم چون از کار و زندگی افتاده‌ام و حسابم را بسته‌اند.

برهانی در پاسخ به این مساله که آیا مالیاتش را بخشیده است گفت:‌ آقای فتحی و باشگاه استقلال قرار بود مالیاتم را درست کنند. من رضایت دادم ولی در نهایت پول را به من ندادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین