|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
در دقیقه ۳۶، ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه برای شیخ دیاباته با خروج مهدی رحمتی همراه شد و دروازه‌بان شهرخودرو به پای دیاباته برخورد کرد و بازی برای دقایقی به علت مصدومیت هر دو بازیکن متوقف شد. دقایقی بعد خروج به موقع رحمتی مانع از ایجاد فرصت گلزنی برای فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۰ شد.
 دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با حساب یک بر صفر به نفع شاگردان استراماچونی تمام شد.

به گزارش ایسنا، از هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم‌های استقلال و شهرخودرو از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با این نتیجه با برتری یک بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

شیخ دیاباته در دقیقه ۶۳ دروازه شهرخودرو را گشود.

با این نتیجه استقلال ۲۵ امتیازی شد و موقتا به رده نخست جدول صعود کرد. شهرخودرو نیز با یک پله سقوط با ۲۳ امتیاز به رده سوم جدول رفت.

یحیی گل‌محمدی پیش از این بازی در نشست خبری بازی تیمش‌ با استقلال، سپاهان و نساجی را به تونل وحشت تشبیه کرده بود که تیمش در گام نخست و در تهران مقابل استقلال ناکام ماند.

نیمه اول

در دقیقه پنج، حمله خطرناک استقلال با شوت مسعود ریگی از پشت دروازه همراه بود که ضربه او با اختلاف اندک از کنار دیرک عمودی دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۹، شهرخودرو با نفوذ از سمت راست زمین استقلال، دروازه سید حسین حسینی را تهدید کرد که این دروازه‌بان توپ را در دو مرحله دفع کرد.

در دقیقه ۱۲، روی اشتباه مرادمند، توپ در داخل محوطه جریمه روی پای مهدی قائدی افتاد اما ضربه این بازیکن خوب نبود و مهدی رحمتی به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱۴، ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه، با ضربه سر وریا غفوری از مقابل دیرک دورتر به بیرون رفت و این فرصت خوب تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۱۵، شوت حسین مهربان از داخل محوطه جریمه با برخورد به دیرک افقی دروازه استقلال، راهی به دروازه نیافت و توپ دور شد.

در دقیقه ۱۸، شوت محمد دانشگر از داخل محوطه جریمه شهرخودرو به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۸، مهدی قائدی از تله آفساید شهرخودرو عبور کرد و با رحمتی تک به تک شد اما او باز هم ضربه خوبی به توپ نزد و قبل از عبور توپ از روی خط دروازه، توسط مدافعان شهرخودرو به اوت رفت.

در دقیقه ۳۶، ارسال فرشید اسماعیلی به روی دروازه برای شیخ دیاباته با خروج مهدی رحمتی همراه شد و دروازه‌بان شهرخودرو به پای دیاباته برخورد کرد و بازی برای دقایقی به علت مصدومیت هر دو بازیکن متوقف شد. دقایقی بعد  خروج به موقع رحمتی مانع از ایجاد فرصت گلزنی برای فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۰ شد.

در دقیقه ۴+۴۵، مهدی قائدی صاحب موقعیت بسیار خوب دیگری شد که قبلا از زدن شوت، بازیکن شهرخودرو با تکل از پشت توپ را به کرنر فرستاد و کرنر هم ثمری برای استقلال نداشت.

نیمه دوم

جدی‌ترین موقعیت این نیمه با شوت فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۶ خلق شد که مهدی رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۹ شیخ دیاباته در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه سر او دقیق نبود و با برخورد به بازیکن شهر خودرو به بیرون رفت. ضربه کرنر نیز روی سر عارف غلامی نشست اما ضربه او را رحمتی کنترل کرد.

گل: در دقیقه ۶۳، پاس بسیار خوب مهدی قائدی به داخل محوطه جریمه به راحتی توسط دیاباته کنترل شد و او با ضربه‌ای محکم دروازه رحمتی را گشود.

پس از گل استقلال، شهرخودرو برای جبران گل خورده تلاش کرد اما خط هافبک استقلال با بستن بازی در میانه زمین، بازی را کنترل کرد.

شوت فنی علی کریمی را رحمتی با واکنشی به موقع در دقیقه ۸۸ راهی کرنر کرد. پس از این ضربه، شهرخودرو حملات خود را افزایش داد ولی در برابر خط دفاعی استقلال ناکام بود.

در نهایت بازی با برتری یک بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی (کارت زرد)، ووریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی (آرش رضاوند ۸۴)، مهدی قائدی (علی دشتی ۷۴) (کارت زرد) و شیخ دیاباته (کارت زرد) (مرتضی تبریزی ۳+۹۰).

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی مهر، سعید صادقی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، حسین مهربان (روح‌الله باقری ۵۴)، امین قاسمی‌نژاد (کارت زرد) و یونس شاکری (کارلوس آلبرتو رودریگز ۷۷).

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین